مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

برنامه مرسدس برای آپدیت جدید خودروی W12 در رقابت های بعدی

این طور به نظر می رسد که مرسدس قصد دارد آپدیت خودروی مرسدس W12 را در رقابت های فرمول یک ۲۰۲۱ اعمال کند و البته این خبر فاش شده از سوی جیمز آلیسون بوده و هنوز قطعیتی از سوی مدیر تیم اعلام نشده است.

در رقابت های اخیر مسابقات فرمول یک اتریش ۲۰۲۱ و گرندپری فرمول یک فرانسه ۲۰۲۱ تیم مرسدس بر خلاف رقابت های قبلی نتوانستند به جایگاه اول برسند و با تیم ردبول با اختلاف امتیاز زیادی روبه رو شدند.

تیم ردبول در حال تلاش برای توسعه خودروی تیم خود است که با نام RB16 در رقابت ها شرکت میکرد و در همین راستا، مدیر تیم مرسدس، توتو ولف نیز گفته است که برای فصل ۲۰۲۲ خودروی W12 را بهبود می بخشد اما راننده تیم مرسدس، لوئیس همیلتون به چنین موردی امیدوار نیست و ممکن است اتفاقی در زمینه بهبود خودرو نیفتد.

صحبت های مدیر ارشد فنی تیم فرمول یک مرسدس در مورد آپدیت خودروی اف یک ۲۰۲۲

در حال حاضر مواردی هستند که برای به روز رسانی خودروی W12 می توانند خوب باشند و در مسابقات فصل ۲۰۲۲ فرمول یک، می توان به آنها امیدوار بود. اما این را باید بگویم که صحبت من با مدیرتیم توتو ولف هیچ گونه مغایرتی نداشته و دقیقا صحبت های او را گفته ام و مسلما برای آپدیت خودرو تصمیماتی گرفته شده است، در مورد قوانین سال آینده تغییرات بسیار زیادی وجود خواهد داشت که مورد توجه ما نیز قرار میگیرد.

از همین رو ما بیشترین تغییرات را به سال آینده موکول خواهیم کرد اما برای امسال نیز برنامه هایی در نظر داریم که این تغییرات برای تمامی کارخانه های ما نیست و تنها یکی دو مورد را شامل می شود که تغییرات اندکی داشته باشند. ما در کارخانه موتور آپدیت بیشتری از پاوریونیت خواهیم داشت.

مطالعه بیشتر  فرمول یک ایمولا 2022 درس عبرتی برای چارلز و حمایت توتو ولف از لوئیس!

پس در نتیجه برخی تغییرات برای پاوریونیت و آیرودینامیک وجود خواهد داشت که بسیار امیدوار هستیم زودتر عملیاتی شده و با رقابت های سنگین این دور بتوانیم مسیر درستی را برای حرکت انتخاب کنیم.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

نتایج رقابت های فرمول یک میامی ۲۰۲۳

mortazavi

لوئیس همیلتون بسیار خوشحال از اقدام سیلورسیتون…

mortazavi

نتایج فرمول یک ترکیه ۲۰۲۱ | پیروزی باورنکردنی والتری بوتاس

mortazavi

نظر دهید.