مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک مطلب ویژه

آمادگی نوریس برای فرمول یک ۲۰۲۲

آمادگی نوریس برای فرمول یک 2022  آمادگی نوریس برای فرمول یک 2022 | خبرهای جدید از فرمول یک 2022 | رانندگان فرمول یک | اخبار فرمول یک 2022 | لندو نوریس راننده اف یک | سایت 22 شرقی 

آمادگی نوریس برای فرمول یک ۲۰۲۲  آمادگی نوریس برای فرمول یک ۲۰۲۲ | خبرهای جدید از فرمول یک ۲۰۲۲ | رانندگان فرمول یک | اخبار فرمول یک ۲۰۲۲ | لندو نوریس راننده اف یک | سایت ۲۲ شرقی 

در سری خبرهای جدید از فرمول یک ۲۰۲۲ به گزارش جدیدی از رانندگان فرمول یک خواهیم پرداخت، در سایت خبرگذاری ۲۲ شرقی اخبار فرمول یک ۲۰۲۲ را می توانید دنبال کنید…. 

نوریس احساس آمادگی برای پیروزی در مسابقات سال ۲۰۲۲ می کند زیرا می گوید مک لارن در این فصل بهتر از فراری عمل کرده است. صرف نظر از اینکه رانندگان فراری او را بازبینی می کنند یا نه، لاندو نوریس از سال ۲۰۲۱ اعتماد به نفس زیادی را به سالی که امیدوار است فصل آینده حتی مهم تر باشد، خواهد داشت.

نوریس یکی از ستاره‌های کمپین کنونی بوده است و چهار سکو را به دست آورده، اولین پوزیشن را به دست آورده و به اولین پیروزی در روسیه نزدیک شده است. در مسابقات اخیر، فراری در مسابقات قهرمانی سازندگان از مک لارن سبقت گرفت و با ۳۹٫۵ امتیاز جلوتر از این تیم در افتتاحیه گرندپری عربستان سعودی قرار گرفت. اما حتی اگر چارلز لکلرک و کارلوس ساینز در رانندگان از او عبور کنند؛ او در حال حاضر با یک امتیاز از لکلرک و ۷٫۵ امتیاز از ساینز جلوتر است ضمن اینکه او برای سال ۲۰۲۲ بزرگ آماده است.

نوریس گفت: ‘من احساس می کنم که اگر قرار باشد در اولین مسابقه سال آینده می توانم بسیار بهتر بدرخشم و اما فکر می کنم خیلی بیشتر از این که سالی را که امسال سپری کردم را نداشته باشم و برخی از چیزهایی را که در این فصل تجربه کرده ام تجربه نکنم، مطمئن تر خواهم بود.

مطالعه بیشتر  شرایط فروش ایران خودرو به شکل نقد و اقساط برای سه مدل خودروی پرطرفدار!

لندو نوریس راننده اف یک همچنین گفت: اما من حدس می‌زنم هرگز نمی‌دانی چقدر بهتر می‌توانی انجام دهی، زیرا بسیاری از آن به ماشین و چیزهایی از این قبیل بستگی دارد. گاهی اوقات باید خوش شانس باشید، گاهی اوقات شما بدشانس هستید. من در طول زمستان سخت کار کردم تا بتوانم این پیشرفت ها را زیاد کنم. یکی از چیزهایی که من را بسیار خوشحال کرد این است که می بینم پیشرفت ها در واقع کاملاً آشکارا تأثیر دارند و بلافاصله از نظر نتایج نشان داده می شوند.

نوریس اضافه کرد: «عمدتاً از نظر اعتماد به نفس راننده، از دیدگاه ذهنیت راننده، من بسیار مطمئن هستم. این بدان معناست که آیا [سال آینده] خوب عمل خواهیم کرد یا نه، فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو چه شد؟

mortazavi

بالا رفتن قیمت خودروهای داخلی امروز ۱۹ مهرماه

mortazavi

دلایل موفقیت لوئیس همیلتون از زبان میکا هکینن

mortazavi

نظر دهید.