مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

آمادگی بالای مکس ورشتپن برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک

به اعتقاد مکس ورشتپن رقابت در فصل جدید فرمول یک ۲۰۲۱ برای او راحت تر شده است و تلاش او در طول تست ها او را به یک راننده بسیار خوب تبدیل کرده است.

به طور دقیق نمی توان پیش بینی کرد اما این طور به نظر می رسد که اولین مسابقه فصل ۲۰۲۱ F1 یک رقابت سنگین بین تیم ردبول و تیم مرسدس است. مکس ورشتپن راننده ۲۳ ساله تیم فرمول یک ردبول در رقابت های فصل گذشته لوئیس همیلتون قهرمان این دوره شد و به گفته مکس ورشتپن، چنانچه خودروهای آنها رقابتی باشد می تواند رانندگی بسیا بهتری را از خود نشان دهد.

این راننده در ادامه صحبت های خود نیز چنین گفت:

با داشتن یک ماشین رقابتی و قرار گرفتن در موقعیت های قهرمانی همه موارد دیگر را بسیار آسان تر میکند و ضمن اینکه فشار زیادی نیز وارد میکند چرا که فرد در حال رقابت با رانندگان بسیار خوب دیگری نیز است!

احتمال برگزار نشدن مسابقات فرمول یک کانادا ۲۰۲۱

اما در فصل جدید من احساس میکنم وضعیت بسیار بهتر از همیشه می باشد چون در این صورت باید برای ریسک های بیشتر تمام وقت تمرین کرد تا بتوان به نتایج مطلوبی نیز رسید.

در دور اول مسابقات باید ریسک بیشتری انجام داد و همین باعث به وجود آمدن اشتباهاتی نیز می شود و امیدوار هستیم که یک ماشین برای حضور در رقابت قهرمانی داشته باشیم تا بتوانیم کارهای بسیار زیباتری نیز انجام دهیم.

خبر فرمول یک در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی از آخرین اتفاقات فصل جدید ۲۰۲۱، اخبار رانندگان فرمول یک ۲۰۲۱ باخبر شوید.

مطالعه بیشتر  نتایج مسابقات فرمول یک بریتانیا 2023

همچنین می توانید برای اطلاع از معرفی جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱، نقد و بررسی خودروها، مقالات فنی خودروها و اخبار کلی خودروهای ایرانی و جهان را در این سایت خبرگذاری می توانید مطالعه کنید. 

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

آلونسو: من بهترین شروع یک فصل در ۱۰ سال اخیر را در سال ۲۰۲۲ داشته ام!

mortazavi

قهرمانی های مکس ورشتپن = کابوسی برای دیگر رانندگان!

mortazavi

آیا پیروزی مکس ورشتپن در هلند ۲۰۲۲ از قبل برنامه ریزی شده بود؟

mortazavi

نظر دهید.