مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تغییرات بزرگ فنی و استراتژی های آلفارومئو برای فصل ۲۰۲۳

تغییرات بزرگ فنی و استراتژی های آلفارومئو برای فصل 2023 اولویت آلفارومئو تیم قدرتمند فرمول یک برای فصل آینده این است که تفاوت بزرگی برای فصل 2023 اف یک

تغییرات بزرگ فنی و استراتژی های آلفارومئو برای فصل ۲۰۲۳

اولویت آلفارومئو تیم قدرتمند فرمول یک برای فصل آینده این است که تفاوت بزرگی برای فصل ۲۰۲۳ اف یک ایجاد کند و طبیعتا استراتژی ها و تصمیم گیری های بسیار زیادی را برای فصل جدید در نظر خواهند گرفت. گوانیو ژو گفته است که آلفارومئو برای سال ۲۰۲۳ تمرکز زیادی دارد و می تواند منجر به هر رقابت های بسیار قوی تری خواهد شد و بعد از کسب مقاوم ششم در رقابت ها و با داشتن کمترین اختلاف با تیم های جلوتر از خود، آلفارومئو می تواند برای فصل آینده، متفاوت تر عمل کند و به امتیازات بهتری برسد.

آلفارومئو تصمیم دارد تغییرات فوانین فنی سال ۲۰۲۲ را با موفقیت پشت سر گذاشت و برای فصل جدید فرمول یک برنامه ریزی کند.

والتری بوتاس که راننده قبلی تیم مرسدس بود، رهبری تیم آلفارومئو را بر عهده داشت و تمامی امتیازات تیم را در نیمه اول سال به دست آورد اما باز هم نتایج برای این تیم راضی کننده نبود.

آلفارومئو اهداف خود را برای دستیابی به حداقل یک قهرمانی در سال ۲۰۲۳ به نوعی تضمین کرده و ژو نیز در این باره به این موضوع اشاره کرده که تمامی تلاش خود را برای به دست آوردن این قهرمانی انجام خواهند داد. اما ژو به این موضوع نیز اشاره کرد که قطعات خودرویی الفارومئو باید به طور پیشرفته ای تقویت شوند اما ما همچنان با تامین بودجه نیز مشکل داریم… اما همچنان امیدوار هستیم که بتوانیم تغییرات خوبی را در این بخش نیز ایجاد کنیم…

مطالعه بیشتر  رالف شوماخر از عملکرد برادرزاده اش، مایک در ژاپن انتقاد کرد!

خبرهای جدید از اف یک ۲۰۲۲: لوئیس همیلتون در فصل ۲۰۲۲ بدترین فصل خود را گذراند….

تغییرات اما تنها در بخش فنی نخواهد بود و این تیم تصمیم دارد که برای جایگزینی رانندگان خود نیز تصمیماتی را اجرا کند و جایگزین کیمی رایکونن، آنتونیو جوویناتزی خواهد بود.

ژو اهداف عملکردی خود را برای سال ۲۰۲۳ بازگو کرد و گفت که با اینکه تمامی تلاش خود را برای پیشرفت تیم به کار گرفته ام اما از نظر من هنوز هم کافی نیست چرا که به نتیجه دلخواهم نرسیده ام و باید پیشرفت های زیادی را در این زمینه داشته باشم. ژو در ادامه صحبت هایش اضافه کرد که:

امسال انتظار داشتم که امتیازات بیشتری به دست بیاورم اما شانس زیادی همراه من نبود و می خواهم با قدرت بیشتری در فصل جدید ظاهر شوم، با اینکه در ابتدای رقابت های فرمول یک، ماشین در وضعیت بسیار خوبی بود اما نتیجه رضایت بخشی برای ما نداشت.

اما به طور کلی همه این موارد در همه تیم ها اتفاق می افتد و امیدواریم بتوانیم گام بزرگی را در این مسیر برداریم…

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رونمایی نیکو روزبرگ از تیم خودش

mortazavi

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | رانندگان واجد شرایط سری W برای فصل بعدی

mortazavi

جایگزینی سرجیو پرز با آلبون در تیم ردبول!

mortazavi

نظر دهید.