مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

آلبون در مورد ویلیامز، ردبول و مارکو صحبت می کند….

آلبون در مورد ویلیامز، ردبول و مارکو صحبت می کند....الکس آلبون که مدت زمانی ست از ردبول کنار گذاشته شده است، در مورد ویلیامز، ردبول و مارکو اظهار نظر کرده

آلبون در مورد ویلیامز، ردبول و مارکو صحبت می کند….

الکس آلبون که مدت زمانی ست از ردبول کنار گذاشته شده است، در مورد ویلیامز، ردبول و مارکو اظهار نظر کرده است. این راننده با اینکه دیگر در ردبول حضور ندارد اما همچنان به حفظ ارتباط خود با این تیم تلاش میکند و این در صورتی است که او باید بیشترین تمرکز خود را بر روی تیم ویلیامیز بگذارد. الکس آلبون می گوید که به طور کامل روی سال های آینده با ویلیامز متمرکز است، زیرا روابط او با ردبول ضعیف تر از همیشه به نظر می رسد.

آلبون در سال ۲۰۱۹ کار خود را در فرمول ۱ با تیم تورو روسو وابسته به ردبول آغاز کرد، قبل از اینکه به طور غیرمنتظره ای در اواسط فصل به ردبول دعوت شود تا جایگزین پیر گسلی شود. آلبون موقعیت ردبول خود را برای سال ۲۰۲۰ حفظ کرد، اما باز هم مواردی بودند که دست به دست یکدیگر دادند و همین باعث شد تا جای خودش را به سرجیو پرز بدهد.

در ماه گذشته مشخص شد که الکس آلبون یک قرارداد چندین ساله با تیم ویلیامز داشته و این موضوع تایید می کند که روابط او با تیم ردبول به طور کامل قطع شده است. این در حالیست که این راننده همچنان امیدوار است تا بتواند با تیم ردبول ارتباطش را حفظ کند اما اینطور نیست و باید بیشترین تمرکز خود را بر روی تیم ویلیامز بگذارد.

الکس آلبون در این باره گفت: ردبول از زمانی که شروع به فعالیت کردم بسیار به من کمک کرده است و این حس خوبی به من می دهد که بخواهم با آنها ادامه دهم. با این حال من بیشترین کاری که انجام داده ام برای ویلیامز است و بر روی این تیم تمرکز زیادی دارد این در صورتی است که تیم ویلیامز بسیار سخت در تلاش هستند اما تیم ردبول نشان داده که تلاشش از همه بیشتر بوده، با توجه به قهرمانی هایی که به دست آورده است..

مطالعه بیشتر  چالش های پیست میامی برای تیم ویلیامز در فرمول 1 فصل جدید!

او همچنین درمورد مارکو نیز صحبت هایی ارائه کرد چرا که مشاوره ویژه تیم ردبول، هلموت مارکو باعث شد او از این تیم خداحافظی کند، اما در مورد مارکو گفت که من با همه اعضای تیم ردبول روابط دوستانه داردم و نمی توانم بر خلاف آنها صحبت کنم.

این کاملا طبیعی است که من بعد از جدایی از ردبول تعاملات کمتری با این تیم دارم اما دلیل بر این نیست که دیگر به دوستی با آنها ادامه ندهم. من همچنین رابطه بسیار خوبی با کریستین هورنر مدیر تیم ردبول دارم.

با تمدید قرارداد پرز با ردبول تا سال ۲۰۲۴، مدت کوتاهی پس از قهرمانی در گرندپری موناکو، آلبون می‌گوید که هرگز بحث جدی در مورد پیوستن مجدد او به گروه در آینده نزدیک وجود نداشته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کاهش هزینه های فرمول یک با اجرای مسابقات در فرمول دو و سه ۲۰۲۱

mortazavi

نتیجه ایمولا ۲۰۲۲ در فرمول یک و جدول رتبه رانندگان!

mortazavi

اخبار رانندگان فرمول یک | تیم مورد علاقه همیلتون در آینده؛ خاص و پراهمیت برای این راننده!

mortazavi

نظر دهید.