مجله خبری 22 شرقی
دسته‌بندی نشده نقد و بررسی خودروها

نسل جدید مرسدس بنز CLA

مدل های جدید مرسدس بنز  CLA و  CLA brake shooting را توسعه میدهد.

شرکت خودروسازی مرسدس بنز خبر رونمایی خودرویی بنام GLB SUV داده است که در واقعا جانشین مدل های CLA و CLA brake shooting خواهد بود.

طبق اخبار منتشر شده از این کمپانی این خودرو در سال ۲۰۱۸ تولید خواهد شد ولی خبری از زمان و مکان رونمایی از این خودروها اعلام نشده است و تنها تصاویری با پوشش گرافیکی منتشر شده است ولی اگر بخواهیم به سابقه این خودرو در رونمایی از مدل های جدید رجوع کنیم ، احتمالا این خودرو در نمایشگاه موتوشو لاس وگاس به نمایش در خواهد آمد.

احتمالا این خودرو در کارخانه مردسدس بنز در مجارستان روی خط تولید قرار بگیرد.

جزئیات کمی در رابطه با این خودرو منتشر شده است ، با این حال طبق جزئیات منتشر شده ، این خودرو ظاهری اسپرت دارد و در قسمت جلویی آن شیب بیشتری نسبت به مدل های قبلی آن اعمال شده است .

شیشه جلو کمی بزرگ تر شده و زاویه انحنای آن نیز بیشتر شده است. عقب این خودرو نیز نسبت به مدل های قبل پیشرفت کرده و احتمالا از لحاظ ظاهری مانند مدل های جدید ارائه شده توسط این کمپانی خواهد بود.

به طور کلی طراحی این خودرو تکامل یافته است و در این زمان ها از اصلاح طراحی حساس با اصول خاص استفاده می کنیم.

طراحی این خودرو خاص است ، چون به طور کلی خودروهای کلاس استیشن ، امکان طراحی زیبا را از طراح می گیرد پس در این خودروها طراح باید بسیار زیرکانه کار کند

مطالعه بیشتر  تست و مقایسه سمند ال ایکس ۸۷با سمند ال ایکس ۹۵

اتفاقی که در این مدل از مرسدس بنز افتاده است اما سوال بزرگ در مورد این خودرو این است که آیا این خودرو کارایی آیرودینامیکی نسل اول این مدل که جز بهترین از این نظر بود را دارد؟ طبق عکس های منتشر شده جواب این سوال منفی است مگر اینکه باز هم مرسدس بنز معجزه ای خلق کند.

یکی از عادت های مرسدس بنز این است که تا زمان رونمایی اطلاعاتی از این خودرو درز نکند ، با این طبق گمانه زنی ها نسل جدید این خودرو نسبت به مدل قبلی کمی بزرگتر است و درب های عقب نیز بزرگ تر شده است ولی با این حال به نظر می رسد، مسافران برای سوار و پیاده شدن از درب عقب همچنان با مشکل مواجه باشند.

در نهایت براساس تصاویر این خودرو مرسدس بنز طراحی را فدای تسهیل در جا به جایی و حمل و نقل کالا کرده است ، موردی که اکثر استفاده کنندگان از خودروهای استیشن از ان انتظار دارد ولی با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا این گمانه زنی درست است!

 

 

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

یادی از اسطوره آمریکایی ، شورولت مونت کارلو

Sajjad Amanian

معرفی مشخصات لکسوس IS250

mortazavi

معرفی خودروی سوزوکی ویتارا

mortazavi

نظر دهید.