مجله خبری 22 شرقی
دسته‌بندی نشده

افزایش قیمت خودروهای تسلا به خاطر تورم و کمبود قطعات!

افزایش قیمت خودروهای تسلا به خاطر تورم و کمبود قطعات خبر خودروهای خارجی خودروسازی تسلا که چندین سال است در تلاش برای تولید خودروهای کم مصرف و برقی

افزایش قیمت خودروهای تسلا به خاطر تورم و کمبود قطعات! خبر خودروهای خارجی 

خودروسازی تسلا که چندین سال است در تلاش برای تولید خودروهای کم مصرف و برقی می باشد، قیمت خودروهای خود را در طول سال چندین بار افزایش داده است و شاهد هستیم که کم هزینه ترین مدل خودروی این کمپانی در خط تولید تسلا مدل ۳ است که از قیمت ۴۶۹۹۰ هزار تومان شروع می شود. این رقم در چند سال گذشته بیشتر از ۱۰۰۰۰ دلار بوده که نشان دهنده حرکت رو به افزایش قیمت است و در بین تمامی مدل های تسلا این مدل قیمت همیشه در حال بالا رفتن قیمت بوده است…

ایلان ماسک گفته است که: چالش اصلی در قیمت گذاری است که دو عامل تاثیر گذار آن تورم و موارد زنجیره تامین قطعات بوده و هم اکنون ما در مورد تولیدات خود با مشکلات زیادی روبه رو هستیم و این روند ممکن است در طول سال ادامه داشته باشد که در حال حاضر ۳۰۰۰۰ تولید در طول هفته داشته ایم که احساس میکنم تا پایان سال به ۴۰۰۰۰ دستگاه برسد.

در سال ۲۰۲۲، مدل X تسلا از ابتدای ژاونیه تا به امروز افزایش قیمت داشته که نزدیک به ۱۶۰۰۰ دلار بوده و به گفته مدیر این کمپانی:

ما چندین بار قیمت ها را بالا بریدم و این موضوع کاملا روشن است که قیمت ها افزایش پیدا کرده است اما این موضوع نیز باید در نظر گرفته شود که ما در زنجیره تامین، تولید و تورم نیز مشکلات زیادی را تجربه کردیم و هنوز هم با آن ها چالش های زیادی داریم.

مطالعه بیشتر  تعیین محل هزینه شدن افزایش ۵ درصدی تعرفه جریمه‌های رانندگی

اما به گفته مدیر این کمپانی خودروسازی، این مشکلات اقتصادی در حال برطرف شدن هستند و اقتصاد شکل بهتری به خود میگیرد. احساس میکنم تورم تا پایان سال کاهش خواهد داشت و این یک امیدواری است تا بتوانیم قیمت ها را کاهش دهیم.

اما باتوجه به مشکلات تامین قطعات و زنجیره تامین، تسلا به تازگی پرکارترین ماه خود را در چهان به پایان رساند که در حال حاضر تلاش میکند تا این رمپ را به سمت تولید بیش از یک میلیون و دویست هزار خودرو در سراسر جهان بالا ببرد!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

روند کاهشی قیمت‌ خودروها همچنان ادامه خواهد داشت

سجاد ناجی

افزایش ۲۰ درصدی تولید خودروسازان

سجاد ناجی

طرح خودرویی مجلس واردات را آزاد می کند؟

سجاد ناجی

نظر دهید.