مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

تصاویر رسمی از تغییرات کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ + مشخصات، تصاویر و ویدئو

پنجمین نسل کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ به تازگی رونمایی شده و وارد بازار شد، در اخبار خودرو و معرفی ماشین های جدید ۲۰۲۲ به بررسی مشخصات فنی، پیشرانه، قدرت، سرعت، کابین کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت…

معرفی کامل کیا اسپورتیج ۲۰۲۲

این خودروساز کره ای در اولین تغییراتی که برای این مدل اعمال کرده است، از نشان جدید خود استفاده کرده که از این به بعد مدل خودروهای کیا با لوگوی جدید رونمایی می شوند.

رنگ سبز زیتونی در این مدل یکی از جذاب ترین رنگ هایی است که این خودروساز خارجی استفاده کرد. از دیگر تغییرات می توان به چرخ های بزرگ ۱۹ اینچی اشاره کرد که ابعاد خودرو شامل مشخصات زیر می باشد:

  • طول: ۴ هزار و ۶۶۰ میلی‌متر یا ۱۸۳.۴ اینچ
  • فاصله بین دو محور: ۲ هزار و ۷۵۵ میلی‌متر ۱۰۸.۴ اینچ

علاوه بر رنگ سبز زیتونی این خودروساز اعلام کرده است که رنگ های دیگری نیز برای این مدل در نظر گرفته است و البته در قسمت ظاهری تغییرات بسیار زیادی اعمال نشده است که می توان جلو پنجره را در تصاویر مشاهده کرد که تقریبا مشابه نسخه های قبلی است و در این به روز رسانی چراغ های قسمت جلویی و عقب خودرو تماما ال ای دی هستند.

صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی برای کابین داخلی یک نمایشگر دوتایی قرار داده شده است و در مدل های پایین تر از این نسخه می توان صفحه نمایشگر کوچکتری را مشاهده کرد.

 یواز UAZ

دریچه های هوا در این مدل نیز شکل جدیدتری به خود گرفته اند و به همان نسبت داشبورد کمی برجسته تر شده است. طراحی صندلی ها در دو رنگ هماهنگ شده با ظاهر خودرو اعمال شده است.

پیشرانه، قدرت، سرعت، کابین کیا اسپورتیج ۲۰۲۲

مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۲۲ به کشوری که قرار است از این مدل استفاده کند وابسته است و به عنوان نمونه می توان مدل های اروپایی را با موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژر در نظر گرفت و نسخه های دیگر نیز مدل های هیبریدی را در نظر داشت. و اما در آمریکا و منطقه خاورمیانه نیز، کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ دارای یک موتور ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر نصب شده است که با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر قادر به حرکت است.

مطالعه بیشتر  مدلی جدید از کمپانی فورد | خودروی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل 2022

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱

mortazavi

قیمت و زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ در نمایشگاه خودروی شیراز

mortazavi

فورد GT Mk IV 2023 با عملکرد منحصر به فرد

mortazavi

نظر دهید.