مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

کوپرا فورمنتور VZ5 مدل ۲۰۲۲

کمپانی خودروسازی کوپرا از مدل قدرتمند خود با نام کوپرا فورمنتور VZ5 مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرده است. در معرفی خودروهای ۲۰۲۲ از سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی به بررسی مشخصات فنی کوپرا فورمنتور VZ5 مدل ۲۰۲۲، طراحی کابین و بدنه، پیشرانه خودرو کوپرا ۲۰۲۲ می پردازیم…

معرفی خودروی کوپرا کوپرا فورمنتور VZ5 مدل ۲۰۲۲

این خودروی کراس اوور قدرتمند و جذاب، از یک موتور توربوشارژ ۲٫۵ لیتری استفاده کرده است که به وسیله آئودی برای انواع مختلف خودروهای RS ساخته شده است.

مشخصات فنی  این کراس اوور با ۲۸۵ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو به شکل استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک و جعبه دنده ۷ سرعته اتومات دو کلاچه بهره گرفته است که در مدت زمان ۴٫۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. اسب بخار کامل در این مدل در ۵۷۰۰ دور در دقیقه شروع شده و نهایت گشتاور آن ۲۲۵۰ دور بر دقیقه می باشد.

چرخ های این مدل در سایز ۲۰ اینچی بوده و هماهنگی کالیپرهای ۱۸ اینچی شش پیستونی با چرخ های آلیاژ ماشین کاری برقرار است. تعداد ۷۰۰۰ دستگاه از این مدل ساخته خواهد شد و رانندگی در سمت چپ این خودرو اعمال شده است.

استون مارتین ونتاج ۲۰۲۱

قیمت کوپرا ۲۰۲۲ قرار است در سه ماهه پایانی سال مشخص شود و در بازار اسپانیا فورمنتور VZ 2.0 TSI با ۳۰۶ اسب بخار قیمت ۴۴۹۲۰ یورو بوده و در مدل های بالاتر ممکن است به ۶۰ هزار یورو نیز برسد.

طراحی کابین و بدنه کوپرا فورمنتور VZ5 مدل ۲۰۲۲

در کابین داخلی این کراس اوور از خطوط جذاب و تیز استفاده شده است که البته می توان شباهت هایی بین این مدل و کراس اوورهای بی ام و وجود دارد و به طور کلی داشبورد و طراحی صندلی در این مدل بسیار چشم نواز بوده و لوکس طراحی شده است.

از ترکیب آلومینیوم با رنگ مسی، یکی از خصوصیات بارز فضای داخلی این مدل از کمپانی کوپرا می باشد. که در داشبورد میانی یک نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی قرار داده شده و طراحی پشت فرمان نیز به صورت رنگی تمام دیجیتال است تا فورمنتور در کلاس خودروهای مدرن دنیا قرار بگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  کوچک دوست داشتنی بورگوارد

مطالب مرتبط

رونمایی از نسخه الکتریکی Z.E. رنو توئینگو

سجاد ناجی

معرفی رسمی نسل جدید کیا اپتیما در کرهٔ جنوبی

سجاد ناجی

عملکرد فوق‌العاده به همراه فناوری های جدیدتر در جنسیس GV70 برقی ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.