مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۲ + تصاویر، مشخصات فنی و امکانات کابین

کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۲ + تصاویر، مشخصات فنی و امکانات کابین

کرایسلر پسیفیکا ۲۰۲۲ کاربردی، راحت و یکی از مدل های خوش استایل است که مناسب یک خانواده می باشد و البته بیشتر برای این سبک از سلیقه ها طراحی شده است. این خودرو با یک پیشرانه V-6 معمولی یا یک پیشرانه هیبریدی پلاگین ارائه می‌شود و می‌تواند به سیستم چهار چرخ متحرک اختیاری مجهز شود. رانندگی با این مدل بسیار احساس راحتی را به راننده و سرنشینان منتقل می کند. قیمت پایه آن بالاتر از رقبایی مانند کیا کارناوال و هوندا اودیسه است، اما دلیل آن این است که تریم‌های سطح ابتدایی Pacifica با نام کرایسلر وویجر مشخص شده‌اند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۲ و امکانات ۲۰۲۲ Chrysler Pacifica آن خواهیم پرداخت.

علاوه بر یک سیستم جدید فیلتر هوای داخل کابین، Pacifica 2022 همچنین دارای ویژگی اختیاری Amazon Fire TV است که به مسافران اجازه می‌دهد از طریق سیستم‌های سرگرمی اختیاری در صندلی‌های عقب به سرویس‌های پخش برای تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی متصل شوند. Pacificas مجهز به این ویژگی همچنین محتوا را در صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جلویی نیز برای راننده نمایش می دهد، اما فقط زمانی که دنده در حالت پارک است تا حواس راننده را پرت نکند.

کرایسلر پاسیفیکا 2022 + تصاویر، مشخصات فنی و امکانات کابین کرایسلر پسیفیکا 2022 مشخصات فنی کرایسلر پاسیفیکا 2022 امکانات 2022 Chrysler Pacifica

از بین تریم های این مدل Touring L بهترین ترکیبی از ویژگی ها و امکانات را ارائه می دهد زیرا مجموعه ای از ویژگی های اضافی را نسبت به مدل پایه Touring اضافه می کند. این ویژگی‌های استاندارد شامل فرمان گرم‌کن، روکش چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو و چرخ‌های ۱۸ اینچی است. عملکرد این مدل همراه با چرخ محرک جلو بسیار بهتر است اما اگر مشتری در حالت تمام چرخ بخواهد، قابل اضافه کردن نیز می باشد که همراه با  با موتور ۳٫۵ لیتری V-6 استاندارد ارائه شود.

مطالعه بیشتر  خودروی اینفینیتی QX60 مدل 2022 (Infiniti QX60)

مشخصات فنی کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۲

Pacifica دیفرانسیل جلو چندان کند نیست در عرض ۷٫۳ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد که از نظر عملکرد تقریباً خوب است و سطح متوسط را به دست می آورد. همچنین در نوع دیگری که به بازار وارد شده است، این خودرو دارای یک موتور ۳٫۶ لیتری V-6 با قدرت ۲۸۷ اسب بخار و یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک است. Pacifica هیبریدی قدرت کل کمتری (فقط ۲۶۰ پونی) را از طریق ۳٫۶ لیتری V-6 و دو موتور الکتریکی که توسط یک باتری لیتیوم یونی ۱۶ کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌شود، تولید می‌کند. در تستی که با این نوع مشخصات فنی انجام شد، زمان صفر تا ۶۰ مایل در ساعت آن ۰٫۵ ثانیه از مدل گازسوز کمتر بود.

کابین داخلی کرایسلر Pacifica 2022 از پلاستیک فشرده استفاده شده است که تا حد بسیار خوبی قابل قبول است و می تواند رضایت مشتری را به دست آورد. سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect 5 کرایسلر بر روی یک صفحه نمایش لمسی براق ۱۰٫۱ اینچی که توسط دریچه های کنترل آب و هوا روی داشبورد قرار گرفته است. Uconnect 5 جدید است و صفحه اصلی قابل تنظیم مجدد و فناوری الکسا آمازون را ​​ارائه می دهد. همچنین دارای ترکیب Apple CarPlay و Android Auto است که می تواند به صورت بی سیم متصل شود و یک هات اسپات Wi-Fi را نیز فراهم کند.

کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۲

یک سیستم سرگرمی اختیاری در صندلی‌های عقب، صفحه‌نمایش لمسی دوگانه را برای آرام نگه‌داشتن بچه‌ها فراهم می‌کند و می‌توان آن را با Amazon Fire TV، که دسترسی به فیلم‌ها و تلویزیون را از طریق برنامه‌های استریم تعبیه‌شده فراهم می‌کند، داشت. حداکثر ۱۲ درگاه USB در کابین Pacifica وجود دارد، از جمله برخی از آنها که از نوع USB-C جدید هستند که شارژ سریع‌تری را برای دستگاه‌های هوشمند ارائه می‌کنند.

مطالعه بیشتر  بررسی ویژگی ها و آپشن های لکسوس RX 2023

کرایسلر پاسیفیکا 2022 + تصاویر، مشخصات فنی و امکانات کابین کرایسلر پسیفیکا 2022 مشخصات فنی کرایسلر پاسیفیکا 2022 امکانات 2022 Chrysler Pacifica

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات نیسان پاترول نیسمو

mortazavi

فولکس واگن و خودروهای جدید این برند |فولکس واگن آی دی لایف ۲۰۲۱

mortazavi

جدیدترین مدل خودروهای ۲۰۲۲ | کانسپت جدید مرسدس ویژن EQXX 2022

mortazavi

نظر دهید.