مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی خودروی کرایسلر وویجر ۲۰۲۲ در جدیدترین ماشین های ۲۲ شرقی!

معرفی خودروی کرایسلر وویجر 2022 در جدیدترین ماشین های 22 شرقی! وویجر مدل 2022 | مشخصات فنی کرایسلر وویجر 2022 در سایت خودرو خبر!

معرفی خودروی کرایسلر وویجر ۲۰۲۲ در جدیدترین ماشین های ۲۲ شرقی!

خودروی جدید کرایسلر وویجر مدل ۲۰۲۲ برای اینکه بتواند قیمت مناسبی را برای خریداران خود ارائه دهد، بسیاری از آپشن های خود را حذف کرده است، قیمت مدل جدید از کرایسلر بسیار مناسب ارائه شده است و با یک موتور V-6 قدرت کافی را ارائه می‌کند و در سه ردیف صندلی، جا برای هفت سرنشین وجود دارد.  مشخصات فنی کرایسلر وویجر ۲۰۲۲ همراه با مشخصات جدیدی که در سال ۲۰۲۲ ارائه می شود را در ادامه توضیح خواهیم داد.

این مدل قرار است برای حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار بگیرد و کمتر خریدار شخصی خواهد داشت، از این خودرو تریم پایه L حذف شده است و LX تنها به عنوان یک گزینه از این رده باقی مانده است. این ون دارای سیستم اطلاعات سرگرمی جدید Uconnect 5، درهای عقب کشویی برقی، درب عقب برقی، سیستم جدید فیلتر هوای داخل کابین، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و فرمان گرم‌کن است. پکیج استاندارد Safety and Premium Group نظارت بر نقاط کور، حسگرهای پارک عقب، هشدار ترافیک متقابل عقب، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۱۰٫۱ اینچی و رادیو ماهواره ای SiriusXM را نیز میتوان از مهمترین آپشن های این خودرو دانست. همچنین بخوانید: بررسی فورد موستانگ کالیفرنیا اسپشیال ۲۰۲۲

معرفی خودروی کرایسلر وویجر 2022 در جدیدترین ماشین های 22 شرقی! وویجر مدل 2022 | مشخصات فنی کرایسلر وویجر 2022 در سایت خودرو خبر!
معرفی خودروی کرایسلر وویجر ۲۰۲۲ در جدیدترین ماشین های ۲۲ شرقی! وویجر مدل ۲۰۲۲ | مشخصات فنی کرایسلر وویجر ۲۰۲۲ در سایت خودرو خبر!

مشخصات فنی کرایسلر وویجر ۲۰۲۲

موتور ۳٫۶ لیتری V-6 با قدرت ۲۸۷ اسب بخار و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک برای به حرکت درآوردن چرخ های جلو استفاده می شود. این مدل میتواند در سرعت ۷٫۳ ثانیه‌ای به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد. همچنین فضای داخلی این مدل نیز چندان لوکس و جذاب طراحی نشده است و دلیل آن هم قیمت مناسب این مدل می باشد که برای کاربرد خاصی نیز در نظر گرفته شده است.

اما لازم است بدانید اگر در این مدل خودرو جدید ویژگی های بسیار خاصی را میخواهید داشته باشید باید بگوئیم که چندان دارای آپشن های خاص و امکانات کمک راننده نیست اما می توان برای امکانات ایمنی اصلی که در اکثر مدل خودروهای خودرو سعی شده رعایت شود، می توان به ترمز اضطراری خودکار موجود با تشخیص عابر پیاده، سنسورهای پارک عقب موجود با ترمز اضطراری خودکار عقب، مانیتورینگ نقطه کور در دسترس با هشدار ترافیک متقابل عقب اشاره کرد. معرفی خودروهای سال آینده: suv جدید از مزدا با نام مزدا CX-60 مدل ۲۰۲۳

مطالعه بیشتر  معرفی خودروی جیلی امگرند GSe

همراه با سایت خبر خودرویی ۲۲ شرقی می توانید از جدیدترین ماشین های سال و نقدو بررسی هریک مطلع شوید، علاوه بر این نکات آموزشی خودرویی و بررسی انواع قطعات مختلف را هم می توانید از این سایت دنبال کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروی مفهومی لینکلن استار ۲۰۲۵ + ویژگی ها و امکانات فنی

mortazavi

معرفی خودرو نیسان GT-R50 2021 + عکس ۲۰۲۱ Nissan GT-R50

mortazavi

رولز رویس فانتوم ۲۰۲۳ Extended Series II

mortazavi

نظر دهید.