مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی بهمن فیدلیتی

کراس اوور فیدلیتی |  جتور X70S | مشخصات فنی بهمن فیدلیتی | رونمایی از کراس اوور بهمن فیدلیتی 

معرفی کراس اوور ایرانی بهمن فیدلیتی

گروه خودروسازی بهمن در تازه ترین خبر منتشر شده اعلام کرده که کراس اوور برزگ با نام جدید به زودی به بازار وارد می شود.

کراس اوور ایرانی که یک نسخه ایرانی از خودروی جتور X70S است و مثل دیگنیتی تغییرنام پیدا کرده است که حضور خود را در بازار ایران به زودی به نمایش می گذارد.

در چندین ماه گذشته نسخه هایی از جتور X70S در رسانه ها خبرساز شد که به طور کلی مشخص نبود کدام خودروساز ایرانی این همکاری را قبول می کند و برخی شرکت ها مانند: مدیران خودرو، کارمانیا و …. مذاکراتی انجام داده بودند که در نهایت گروه بهمن و شرکت بهمن موتور این همکاری را قبول کرد و توانست این کراس اوور بزرگ از خانواده چری را وارد ایران کند.

کراس اوور فیدلیتی | بهمن فیدلیتی یا همان جتور X70S | مشخصات فنی بهمن فیدلیتی | رونمایی از کراس اوور بهمن فیدلیتی 
کراس اوور ایرانی

مشخصات فنی

در اصل خودروی جتور با همکاری گروه چری است و طبیعی می باشد که بهمن فیدلیتی و X70 نیز دارای ویژگی مشترکی باشند که با مدیران خودرو است و مشخصات فنی بهمن فیدلیتی به این شکل است که دارای یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است که جعبه دنده اتوماتیک CVT باعث می شود انتقال قدرت به چرخ های بزرگ این کراس اوور ایرانی انجام شود. احتمال زیادی وجود دارد که این کراس اوور بزرگ در سال ۱۴۰۰ به خریداران عرضه شود و قیمتی بالاتر از دیگنیتی نیز دارد.

بهترین خودروهای امریکایی در سال ۲۰۲۱ هم اعلام شد که این مراسم هر ساله برگزار می شود و از بین شرکت های خودروسازی که امسال نزدیک به ۴۳ مدل خودرو در این مسابقه بودند تنها ۳ خودرو برنده نهایی اعلام شدند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آغاز فروش نقدی محصولات بهمن موتور

مطالب مرتبط

نقد و بررسی هوندا آکورد ۲۰۲۱ با کسب رتبه برتر در مصرف سوخت!

mortazavi

بررسی مشخصات و امکانات مورگان سوپر ۳ مدل ۲۰۲۳

mortazavi

مشخصات کامیونت شاکمان Y9، Y3 و ویرا Z3 از ویرا دیزل

mortazavi

نظر دهید.