مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

کانسپت جدید GAC با نام جک اسپیس ۲۰۲۲

کانسپت جدید GAC با نام جک اسپیس 2022 خودروسازی جک در تازه ترین اقدامات خود برای تولید خودروهای نسل آینده از یک کانسپت هیدروژنی با نام اسپیس 2022 رونمایی کرده است و شامل جدیدترین فناوریها و تکنولوژی ها در این زمینه می باشد. در ادامه مشخصات کلی جک اسپیس 2022 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کانسپت جدید GAC جک اسپیس ۲۰۲۲

خودروسازی جک در تازه ترین اقدامات خود برای تولید خودروهای نسل آینده از یک کانسپت هیدروژنی با نام اسپیس ۲۰۲۲ رونمایی کرده است و شامل جدیدترین فناوریها و تکنولوژی ها در این زمینه می باشد. در ادامه مشخصات کلی جک اسپیس ۲۰۲۲ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۲۰۲۲ GAC SPACE دارای یک سطح بدنه با کیفیت بالا است که از قسمت جلویی تا عقب یه زاویه بسیار زیبا را به خود گرفته و باعث شده تا دیدن این مدل جذابیت بالایی داشته باشد. طراحی قسمت جلویی آن ساده و ظریف است. چراغ های جلوی آن، همراه با طرح های مشبک روشن هم منحصر به فرد بودن و هم لوکس بودن را ارائه می کند.

کانسپت جدید GAC با نام جک اسپیس 2022  خودروسازی جک در تازه ترین اقدامات خود برای تولید خودروهای نسل آینده از یک کانسپت هیدروژنی با نام اسپیس 2022 رونمایی کرده است و شامل جدیدترین فناوریها و تکنولوژی ها در این زمینه می باشد. در ادامه مشخصات کلی جک اسپیس 2022 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی سقف این مدل براساس بام های وارونه ایی است که معماری قدیمی چینی الهام گرفته است و این باعث می شود که فضای داخلی در جادار ترین فضای خود باشد و با حفظ سادگی لوکس بودن آن حفظ شود. طراحی چرخشی لاستیک ها نیز به نوعی است که وقتی خودرو در حال حرکت باشد، زیبایی خاصی را نشان می دهد. جدیدترین خودروهای روز دنیا را می توانید از طریق همین صفحه مطالعه کنید…

شاید با نگاه کردن به نمای بیرونی به این نتیجه رسید که نهایت سادگی با تمامی فناوری های روز دنیا پیاده سازی شده است، اما نکته قابل توجه برای نمای داخلی فرهنگ بسیار زیبایی این نوع معماری به کار رفته را به رخ می کشد و چیدمان داخلی این مدل با الگوبرداری از سنت قدیمی چین است.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای روز | سریع‌ترین و قوی‌ترین بی ام و M5 CS مدل 2022

کانسپت جدید GAC با نام جک اسپیس 2022  خودروسازی جک در تازه ترین اقدامات خود برای تولید خودروهای نسل آینده از یک کانسپت هیدروژنی با نام اسپیس 2022 رونمایی کرده است و شامل جدیدترین فناوریها و تکنولوژی ها در این زمینه می باشد. در ادامه مشخصات کلی جک اسپیس 2022 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

صندلی به حالت L که در ردیف دوم قرار داده شده است، فضای بسیار راحتی را فراهم می کند و وجود یک نمایشگر ۳ لایه که در ردیف جلو قرار است دارای کاربریهای راحت با فناوری های جدید اعمال شده می باشد.

۲۰۲۲ SPACE مجهز به سیستم رانندگی خودکار پیشرفته GAC با قابلیت L4 است. هنگام فعال شدن، فرمان و نمایشگر تشخیص چهره جمع می شوند و سپس راننده می تواند بدون هیچ گونه دخالتی در طول سفر بنشیند و استراحت کند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ارائه شده در SPACE، حالت Tea Time Lounge است. با لمس دکمه، قسمت بالایی درب صندوق عقب به آرامی مانند تجهیزات برای صرف یک چای بالا می آید و افراد سرنشین می توانند در حین حرکت خودرو از مسیر لذت برده و چای بنوشند!

مشخصات فنی جک T8

در نهایت تا مشخص شدن نهایی این مدل و تست و بررسی های لازم برای ورود به خط تولید نهایی گزارشی اعلام نشده است و ضمن اینکه هنوز مشخصات فنی جک اسپیس ۲۰۲۲ نیز از سمت کمپانی خودروسازی این برند ارائه نشده که باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از این مدل در دسترس قرار بگیرد.

سال ۲۰۲۲ بیست و پنجمین سالگرد تاسیس گروه GAC است. SPACE یک خودروی مفهومی با موتور هیدروژنی است که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس گروه GAC اختصاص یافته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای ۲۰۲۲: مشخصات فولکس واگن ID.6 مدل ۲۰۲۲ + عکس خودرو

mortazavi

معرفی مشخصات تویوتا ۸۶ مدل۲۰۲۱

mortazavi

نسخه جدید کیا “سراتو سیید ۲۰۲۲” (Kia Cerato Ceed)

mortazavi

نظر دهید.