مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

کادیلاک CT5-V Blackwing مدل ۲۰۲۳ + وِیژگی ها و عکس خودرو

کادیلاک CT5-V Blackwing مدل 2023 + ویژگی ها و عکس خودرو سدان های اسپرت مشخصات فنی کادیلاک همراه با امکانات کابین در ادامه ذکر خواهد شد.

کادیلاک CT5-V Blackwing مدل ۲۰۲۳ + ویژگی ها و عکس خودرو

یکی از خودروهایی که در رده سدان های اسپرت قرار میگیرد، کادیلاک CT5V blackwing مدل ۲۰۲۳ است که دارای یک موتور V-8 سوپرشارژر است که ۶۶۸ اسب بخار نیرو تولید می کند و با یک جعبه دنده شش سرعته دستی وارد بازار خواهد شد. این مدل در مدت زمان ۳٫۶ ثانیه ای شتاب میگیرد و سرعت قابل قبولی را از خود نشان می دهد. هندلینگ این خودرو بسیار خوب است و رانندگی ماهرانه ای را می توان با آن تجربه کرد. این خودرو در برابر رقبای سرسختی مانند BMW M5 و مرسدس-AMG E63 قرار دارد اما CT5-V Blackwing در نهایت به لطف قیمت نسبتا پایین و شاسی تیونینگ شده ماهرانه اش در صدر قرار می گیرد. مشخصات فنی کادیلاک CT5-V Blackwing 2023 همراه با امکانات کابین در ادامه ذکر خواهد شد.

کادیلاک CT5-V Blackwing مدل 2023 + ویژگی ها و عکس خودرو سدان های اسپرت مشخصات فنی کادیلاک همراه با امکانات کابین در ادامه ذکر خواهد شد.

کادیلاک برای جشن ۱۲۰ سالگی این برند، نسخه ۱۲۰th Anniversary Edition را به خط تولید CT5-V Blackwing اضافه خواهد کرد و تنها ۱۲۰ دستگاه تولید خواهد شد و اولین مورد در حراج خیریه به قیمت ۲۵۰۰۰۰ دلار فروخته شده است. در این مدل گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک اختیاری است و کادیلاک بلک وینگ ۲۰۲۳ را با سرعت بیشتری ارائه می دهد ولی انتخاب طراحان و مهندسان همان گیربکس ۶ سرعته دستی می باشد که در این مدل به صورت استاندارد قرار داده شده است.  SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports

کادیلاک CT5-V Blackwing مدل 2023 + ویژگی ها و عکس خودرو سدان های اسپرت مشخصات فنی کادیلاک همراه با امکانات کابین در ادامه ذکر خواهد شد.
کادیلاک CT5-V Blackwing مدل ۲۰۲۳ + ویژگی ها و عکس خودرو سدان های اسپرت مشخصات فنی کادیلاک همراه با امکانات کابین در ادامه ذکر خواهد شد.

اگرچه این کمپانی خودروسازی، آن را CT5-V بلک‌وینگ می‌نامد، اما به این معنی نیست که نیروی خود را از بلک‌وینگ V-8 توئین توربوی تازه توسعه‌یافته از CT6-V که اکنون متوقف شده است، بگیرد. در عوض، یک نسخه به روز شده از سوپرشارژر ۶٫۲ لیتری V-8 CTS-V که دارای ۶۶۸ اسب بخار است و همراه با یک موتور شش سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتوماتیک اختیاری ارائه می شود.

کادیلاک لریک ۲۰۲۳

این مدل با یک کابین مجهز و استاندارد به بازار ورود خواهد کرد که فناوری های آن مانند دیگر خودروهای روز دنیا است و صندلی ها همراه با چرم با کیفیت و تنظیمات برقی ۱۸ جهته، سیستم تهویه مناسب عرضه می شود.

CT5-V Blackwing با همان صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۰ اینچی و رابط اطلاعات سرگرمی CUE مانند CT5 استاندارد ارائه می شود. این سیستم همچنین دارای یک کنترلر چرخشی ثانویه در کنسول مرکزی برای رانندگانی است که ترجیح می دهند صفحه نمایش را استفاده نکنند. همچنین فناوری Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم استاندارد در این مدل قرار داده شده است و همچنین یک هات اسپات Wi-Fi 4G LTE و شارژ بی‌سیم تلفن هوشمند نیز استاندارد خواهند بود. در حالی که CT5 استاندارد دارای یک سیستم استریوی Bose به عنوان یک آپشن است، بلک وینگ با یک سیستم AKG با ۱۵ بلندگو به صورت استاندارد عرضه می شود. همه مدل ها همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتال ۱۲٫۰ اینچی با انیمیشن راه اندازی منحصر به فرد سری V و نمایشگر هد آپ هستند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  معرفی خودروی کرایسلر وویجر 2022 در جدیدترین ماشین های 22 شرقی!

مطالب مرتبط

جدیدترین خودروهای بی ام و | مدل مفهومی بی ام و آی ویژن سیرکولار ۲۰۲۱

mortazavi

رونمایی از هوندا سیتی هاچ‌بک

سجاد ناجی

معرفی پیکاپ جدید در ایران به نام یواز UAZ

mortazavi

نظر دهید.