مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 مدل هاووک ادیشن

مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 مدل هاووک ادیشن برخی مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 را در ادامه این خبر خودرویی از سایت خبرگزاری ایرانی خواهیم خواند. 

مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 مدل هاووک ادیشن

زمانی که Ram 1500 TRX به عنوان خودروی مدل ۲۰۲۱ معرفی شد، قیمت پایه آن ۶۹۹۹۵ دلار بود. این پیکاپ قدرتمند به میزان قابل توجهی گرانتر شده است و برای مدل سال ۲۰۲۲ ۸۳۸۹۰ دلار است. برخی مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 را در ادامه این خبر خودرویی خواهیم خواند.
اما داستان افزایش قیمت ۱۵۰۰TRX به همین جا ختم نمی شود، زیرا مدل سال ۲۰۲۳ این پیکاپ دوباره افزایش یافته است و حداقل ۸۴۵۵۵ دلار باقی مانده است. اگر می خواهید نسخه معمولی و جدید Havoc را دریافت کنید، باید برای پرداخت شش رقمی آماده باشید! Ram 1500TRX Havoc Edition با قیمت ۱۰۴,۵۵۰ دلار به اضافه ۱,۸۹۵ دلار حمل و نقل، حتی از مدل Sandblast Edition 2022 گران تر است.
مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 مدل هاووک ادیشن برخی مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 را در ادامه این خبر خودرویی از سایت  خبرگزاری ایرانی خواهیم خواند. 
رام با قیمت ۱۰۶۴۴۵ دلار سریع‌ترین و قدرتمندترین وانت پیکاپ تولید انبوه جهان را با رنگ زرد جدید باجا با حروف تیره و چرخ‌های ۱۸ اینچی مشکی تحویل می‌دهد. در داخل کابین این خودرو دوخت های زرد رنگ، المان های فیبر کربنی و پلاکی روی کنسول میانی که نشان دهنده سفارشی شدن خودرو است را می بینید. از دیگر ویژگی های نسخه هاووک می توان به سقف پانوراما، محفظه چمدان محافظ، پله عقب و چراغ های ترمز LED اشاره کرد.
مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 مدل هاووک ادیشن برخی مشخصات پیکاپ رم TRX 1500 را در ادامه این خبر خودرویی از سایت  خبرگزاری ایرانی خواهیم خواند. 
این پیکاپ به صورت استاندارد با سطح تریم ۲ عرضه می شود. پکیج فوق یک آپشن ۱۰۹۹۵ دلاری در مدل معمولی است و شامل تجهیزاتی مانند سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۹ بلندگو، نمایشگر پروژکتوری، صندلی های اسپرت و چرمی با تنظیمات برقی و عملکردهای گرمکن، شارژر بی سیم، دوربین دید فراگیر و آینه مرکزی دیجیتال می باشد. Ram 1500TRX Havoc Edition در سه ماهه اول سال آینده و در تعداد بسیار محدود عرضه می شود.
مطلب پیشنهادی: پیکاپ رم ربل را که از نمونه های دیگر این خودروسازی بزرگ است، می توانید در لینک قرار داده شده مطالعه کنید.
البته این شرکت سقف تولید پیکاپ مخصوص خود را مشخص نکرده است، اما می دانیم که دارای یک موتور ۸ سیلندر ۶٫۲ لیتری همی سوپرشارژر است که ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۴ نیوتون متر گشتاور تولید می کند. در نهایت باید گفت که مدل ۲۰۲۳ این وانت عرضه شده است و حداکثر قیمت آن پس از سفارش تمامی آپشن ها از مرز ۱۱۲ هزار دلار می گذرد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آکورا اینتگرا 2023 همراه با مشخصات فنی و امکانات کابین

مطالب مرتبط

۲۰۲۳ Mercedes-Benz EQS SUV | شاسی بلند مرسدس بنز EQS SUV

mortazavi

سدان جدید بی ام و M3 2023 قدرت ۵۰۳ اسب بخار

mortazavi

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.