مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۲۱

رانندگی با پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۲۱ این امکان را به شما می دهد تا با یک رانندگی متعادل و دینامیک را تجربه کنید این خودرو اسپرت که کار خود را بسیار عالی انجام میدهد با کمک گرفتن از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری و گیربکس ۶ دنده به صورت دستی قدرت حس قدرت بالایی را در راننده ایجاد میکند. با یک گزارش دیگر از سایت خبر خودرو ۲۲ شرقی در معرفی جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ همراه باشید تا در ادامه به جزئیات بیشتری از این مدل جدید کمپانی پورشه بپردازیم. 

مشخصات فنی پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۲۱

در طراحی متفاوت باکستر ۲۰۲۱ شاهد این هستیم که پیشرانه های مختلفی را در این خودرو ببینیم در ابتدا یک موتور ۲ لیتری توربو با ۴ سیلندر خطی به همراه ۳۰۰ اسب بخار، پیشرانه بعدی با یک موتور بعدی ۲٫۵ لیتری دارای ۴ سیلندر خطی توربو با ۳۵۰ اسب بخار و برای مدل S این خودرو نیز یک موتور ۴ لیتری ۶ سیلندر خطی توربو ۳۹۴ اسب بخاری قرار گرفته است که تمامی این پیشرانه ها به یک گیربکس ۶ دنده دستی تجهیز شده اند.

لازم به ذکر است که مشتریان می توانند برای باکستر ۲۰۲۱ گیربکس ۷ دنده ای اتوماتیک را نیز سفارش دهند. عملکرد بسیار خوب و قابل اطمینان در مدل های پایه و مدل S کاملا تست و بررسی شده است ولی در مدل GTS هنوز تستی صورت نگرفته است اما اینطور پیش بینی می شود که بتواند انتظارات زیادی را برآورده کند اما به احتمال بسیار زیاد با ورود GTS در پیست مسابقات بسیار غافلگیر خواهیم شد!

تعادل بسیار بالایی که در باکستر میبینیم همه به خاطر وجود طراحی موتور هوشمندانه ای است که در این مدل قرار داده شده و فرمان پذیری این خودرو نیز کمک زیادی به متعادل شدن آن می کند. البته نباید فنرهای هوشمند، دیفرانسیل عقب، سیستم تقسیم گشتاور را برای بالابردن تعادل این خودرو نادیده گرفت، اما همین که فردی بخواهد مدل پایه باکستر را نیز سفارش دهد به حدی برای او  کافی است که دیگر نیازی به آپشن های دیگر ندارد.

معرفی میتسوبیشی ۲۰۲۲

مدل پایه باکستر ۲۰۲۱ که گفته شد دارای یک موتور ۲ لیتری توربو چهار سیلندر و گیربکس ۶ دنده دستی است، مصرف سوخت آن در ترددهای شهری برابر با ۱۱٫۷ لیتر و در جاده ها ۹ لیتر است که چنانچه از گیربکس ۷ دنده ای اتوماتیک نیز استفاده شود طبیعتا مصرف سوخت کمی بالاتر می رود.

مطالعه بیشتر  مدل خودروهای پورشه جدید | پورشه ماکان GTS مدل 2022

به دنبال آن در مدل های S و GTS باکستر ۲۰۲۱ مصرف سوخت بیشتری را شاهد هستیم و با تست و بررسی هایی که در ۳۲۰ کیلومتری جاده ای انجام شده، مشخص شده است که هر دو مدل باکستر پایه و S برای مصرف سوخت برابر با ۷٫۱ و ۸٫۴ لیتری برای هر ۱۰۰ کیلومتر هستند.

مشخصات ظاهری، طراحی کابین و ایمنی خودرو در مدل پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۲۱

برخلاف مشخصات فنی این خودرو که سعی شده بهترین و باکیفیت ترین نوع تجهیزات فنی را در آن قرار دهد اما برای طراحی کابین و داخلی این خودرو این طور به نظر می رسد که روکش صندلی ها از پلاستیک است و به دلخواه مشتری می توان آن را از چرم تولید کرد. اما این موضوع نباید فراموش شود که طراحی کابین داخلی باکستر ۲۰۲۱ هم فضای بسیار جاداری را برای سرنشینان در نظر نگرفته است، ضمن اینکه در تولید این مدل امکاناتی مانند:

  • گرم کن صندلی های جلو
  • سنسور باران
  • اپل کارپلی
  • چراغ های جلویی زنون استانداد
  • سنسورهای هوشمند پارک جلو و عقب خودرو
  • ترمز اضطراری خودکار
  • رادار نقطه کور

در نظر گرفته شده است که از اصلی ترین تجهیزات به کار رفته در این مدل می باشد. قیمت خودرو پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۲۱ در مدل پایه آن ۶۳ هزار و ۳۵۰ دلار است و در مدل بالاتر آن قیمت خودرو ۹۸ هزار و ۶۵۰ دلار تعیین شده است. با دنبال کردن اخبار خودرو ایران و جهان در سایت ۲۲ شرقی می توانید همواره از خودروهای جدید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مطلع شوید ضمن اینکه قیمت خودرو در بازار داخلی ایران را نیز می توانید به صورت تازه ترین قیمت های خودرو مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مشخصات فنی ریویان R1S 2022

mortazavi

فولکس واگن و خودروهای جدید این برند |فولکس واگن آی دی لایف ۲۰۲۱

mortazavi

مشخصات کانسپت ام جی سایبرستر

mortazavi

نظر دهید.