مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

رونمایی از پورشه کاین توربو GT مدل ۲۰۲۲

کمپانی پورشه یکی از برندهای معروف و بسیار محبوب خودروسازی می باشد که با تولیدات خود طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. در مدل خودروهای ۲۰۲۲ به معرفی یک نسخه جدید از این کمپانی می پردازیم که با نام رسمی پورشه کاین توربو GT مدل ۲۰۲۲ به تازگی رونمایی شده است. در ادامه براساس اطلاعاتی که منتشر شده است به ذکر مشخصات فنی پورشه کاین توربو GT مدل ۲۰۲۲ از این کمپانی خودروساز خارجی خواهیم پرداخت…

معرفی پورشه کاین توربو جی تی ۲۰۲۲

این مدل قدرتمند و در عین حال اسپرت با یک طراحی جدید رونمایی شده است که می تواند نهایت قدرت و هندلینگ در خودرو را اعمال کند، البته تامین این حجم از قدرت و عملکرد بی نظیر با کمک یک موتور ۸ سیلندر در اندازه ۴ لیتری قادر به انجام است و با کمک ۶۴۰ اسب بخار یک رانندگی بسیار سریع و لذت بخش را فراهم میکند.

تعداد اسب بخار در این مدل نسبت به مدل پورشه کاین توربو ۹۰ اسب بخار بیشتر است که البته با کمک این افزایش قدرت نهایت گشتاور آن نیز به ۸۵۰ نیوتن متر می رسد، شتاب گیری پورشه پورشه کاین توربو GT مدل ۲۰۲۲ در زمان ۳٫۳ ثانیه اعمال می شود که منظور همان شتاب از حالت ثابت تا رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

بررسی پورشه GT2 RS Clubsport 911

بیشترین سرعتی که این  مدل می تواند داشته باشد نهایت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است. مشخصات فنی پورشه کاین توربو GT مدل ۲۰۲۲ طبق اطلاعاتی که در دسترس قرار دارد به همین موارد ختم می شود. البته این کمپانی بعد از رونمایی رسمی از این مدل و ورد به بازار برای فروش جزئیات بیشتری در مورد طراحی بدنه و امکانات کابین، هممچنین امکانات ایمنی خودرو ارائه خواهد کرد. ارتفاع این مدل از مدل پورشه کاین توربو کوپه نزدیک به ۱۷ میلی متر پایین تر است و همین افزایش ارتفاع به اجزای شاسی و سیستم های کنترل باز کمک زیادی کرده تا عملکرد بهتری داشته باشند.

مطالعه بیشتر  بررسی مشخصات پورشه پانامرا 2023 در خبرگزاری خودرویی 22 شرقی

پورشه کاین توربو GT مدل 2022 | مشخصات فنی پورشه کاین توربو GT مدل 2022 | طراحی کابین و بدنه | خودروساز خارجی | سایت اخبار خودرو | خودروهای 2022 

طراحی این خودرو براساس مشخصات فنی، برای یک مسابقه نیز در نظر گرفته شده است و البته با انجام تست در پیست توربورگ توسط راننده تست پورشه لارس کرن به ثبت رسیده که در زمان ۷ دقیقه و ۳۸ ثانیه، طول ۲۰ کیلومتر و ۸۳۲ متری را طی کرد و توانست یک رکورد جدید SUV را ثبت کند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

کوچک دوست داشتنی بورگوارد

سردبیر

مدل خودروهای کیا جدید | کیا سورنتو PHEV مدل ۲۰۲۲

mortazavi

بررسی مشخصات کامیون امپاور BD300 خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.