مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲ | Volvo C40 Recharge

کراس اوور برقی با نام ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲ درست یک سال بعد از اینکه تصاویر مخفیانه این مدل انتشار پیدا کرده بود، وارد بازار شد. مشخصات فنی ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲، به همراه طراحی کابین و بدنه این خودرو نیز منتشر شد، همراه باشید با سایت اخبار خودرو داخلی و خارجی ۲۲ شرقی همراه باشید تا به جزئیات آن بپردازیم.

کراس اوور برقی ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲

طراحی کابین و بدنه ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲ در قسمت جلویی این کراس اوور به این صورت است که از چراغ های ال ای دی استفاده شده است و همانطور که به سمت عقب می رود شیب خودرو بیشتر شده و به شکل کوپه در آمده است. کابین داخلی این مدل با توجه به در نظر گرفتن حقوق محیط زیست از چرم استفاده نکرده است.

معرفی ب ام و iX مدل ۲۰۲۲ 

مشخصات فنی ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲

این کراس اوور برقی دارای دو پیشرانه الکتریکی است که در محور جلو و عقب خودرو نصب شده است و با کمک ۴۰۲ اسب بخار قدرت خود را تامین می کند. نهایت گشتاوری که این مدل دارد ۶۵۹ نیوتن متر است و در مدت زمان ۴٫۷ ثانیه شتاب گیری خود را از حالت سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت انجام می دهد.

جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۱ 

توان این باتری ۷۸ کیلووات ساعت است و در مدت زمان ۴۰ دقیقه ظرفیت را به ۸۰ درصد می رساند که با این میزان شارژ می تواند ۴۲۰ کیلومتر را طی کرده که این مقدار توسط استاندارد WLTP ثبت شده است.

این خودرو به صورت آنلاین به فروش می رسد و براساس پیش بینی ها گفته شده که قیمت  Volvo C40 Recharge ممکن است تا ۵۳٫۹۹۰ دلار باشد. برای اطلاع از دیگر خودروهای جدیدی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده اند و همچنین مدل خودروهایی که قرار است در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رونمایی شوند میتوانید جدیدترین خودروها و اخبار خارجی خودرو سایت خبرگذاری ۲۲ شرقی را دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  مدل آئودی جدید | آئودی R8 پرفورمنس RWD اسپیدر 2022

مطالب مرتبط

فولکس واگن و خودروهای جدید این برند |فولکس واگن آی دی لایف ۲۰۲۱

mortazavi

معرفی خودروی جدید اشکودا کودیاک ۲۰۲۱

mortazavi

آشنایی با مشخصات اینفینیتی QX50 2022

mortazavi

نظر دهید.