مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروها | وانت الکتریکی H2X مدل ۲۰۲۱

جدیدترین خودروها | وانت الکتریکی H2X مدل ۲۰۲۱

البته وانت الکتریکی H2X مدل ۲۰۲۱ در اصل با نام خودروی الکتریکی پیل سختی هیدروژنی شناخته شده است و نام  H2X کمپانی سازنده این وانت الکتریکی می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از مشخصات فنی وانت الکتریکی H2X، قدرت، پیشرانه و سرعت به همراه مشخصات کابین داخلی وانت الکتریکی H2X  ذکر خواهیم کرد.

معرفی وانت الکتریکی H2X

این کمپانی نزدیک به یک سال است که در زمینه خودروهای پیل سوختی هیدروژنی فعالیت می کند و خودروهایی مانند: شاسی بلند، مینی بوس، ون، تراکتور را به بازار معرفی کرده است. هدف این کمپانی نیز مانند خودروسازان دیگر این است که مدل خودروهای بدون آلایندگی را تولید کند اما تحقق این هدف تا به الان به دلیل مشکلات مالی بوده است اما همچنان بر هدف خود پابرجاست. نام این شرکت در اصل H2X Global است و هزینه های خود را از Liberty Energy Capital تامین می کند. وارگو اولین محصول این کمپانی است که طبق T6 فورد رنجر الگوبرداری شده و به صورت بنزینی می باشد اما نحوه عملکرد آن به صورتی است که برای محیط زیست هیچ گونه خطری ندارد.

وانت الکتریکی H2X مدل 2021 | مشخصات فنی وانت الکتریکی H2X  | قدرت، پیشرانه و سرعت | کابین داخلی وانت الکتریکی H2X  | اخبار خودرو | خودروهای جدید 2021 

طبق ادعادی مدیر این کمپانی قرار است حجم بسیار بالایی از تولیدات خود را روانه بازار کند اما با این ادعا هنوز هم خودرویی از این کمپانی در جاده و خیابان ها مشاهده نشده است!!! خودروی الکتریکی پیل سوختی وارگو در اصل از یک رودخانه ای با همین اسم در کوئینزلند الهام گرفته شده که بسیار مورد توجه مشتریان نیز قرار گرفت.

شورلت کوروت ZR1 مدل ۲۰۲۱

مشخصات فنی وانت الکتریکی پیل سوختی هیدروژنی H2X

این وانت قرار است در پیشرانه های مختلفی وارد بازار شود و به شکل تک کابین یا دو کابین نیز خواهد بود که طبق اعلام رسمی این شرکت، میزان ظرفیت حمل ۱۵۰۰ کیلوگرم می باشد و با قدرت ۹۴ اسب بخار قادر است حرکت کند. اما جزئیات دقیق تری از این مدل هنوز ارائه نشده است و در گزارشات بعدی حتما به آن اشاره خواهد شد. لازم است ذکر شود که تولید این محصول از سپتامبر شروع شده و تا نوامبر اولین رونمایی از این محصول آغاز خواهد شد و فروش آن در سال ۲۰۲۲ نیز آغاز می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  آکورا TLX مدل 2023 Acura معرفی مشخصات + تصاویر

مطالب مرتبط

Mercedes-Benz SL63 S AMG E Performance (2024)

mortazavi

مدل خودروهای هیوندای جدید | هیوندا سوناتا N Line نایت ادیشن

mortazavi

محصول جدید مکث موتور تیارا یا بایک روژیانگ +مشخصات و تصاویر

mortazavi

نظر دهید.