مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲

هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲ یکی از مدل های قدرتمند کمپانی هیوندا می باشد که به تازگی رونمایی شده است، در ادامه علاوه بر مشاهده تصاویر می توانید مشخصات هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲ به همراه طراحی کابین و بدنه این نسخه را در سری اخبار خودرو ۲۲ شرقی مطالعه کنید.

 بررسی هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲

روند افزایشی مدل های تولید شده توسط کمپانی هیوندا سرعت گرفته است و این کمپانی در مدت زمان اخیر با تولیدات متنوع و جذاب خود به محبوبیت خود افزوده است. این کمپانی همانطور که می دانید مدل بسیار دوست داشتنی جنسیس را به بازار خودرو معرفی کردند و هنوز هم این مدل جزء بهترین های این کمپانی می باشد که جایگاه بالایی دارد. خودروساز خارجی هیوندا با الگوبرداری از سبک های طراحی قدیمی، تریم اسپرت تری را برای برخی محصولات خود مانند N , N line در نظر گرفته اند.

مشخصات فنی هیوندای الانترا N

هر خودرویی که تولید می شود بیشتر از ظاهر و کابین داخلی که حرفی برای گفتن داشته باشد، مسلما مشخصات فنی، پیشرانه و امکاناتی است که در آن قرار گرفته، در مدل هیوندا سری N نیز، یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژر قرار داده شده که البته باید گفت در محصولات دیگر سری N هم وجود دارد و در این نسخه، قدرت خودرو با کمک ۲۷۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۹۲ نیوتن متر تامین می شود.

لامبورگینی اونتادور LP780 مدل ۲۰۲۲

انتقال قدرت از موتور را می توان از جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا به صورت آپشنال و سفارشی با گیربکس ۸ سرعت دو کلاچه اتوماتیک، به چرخ های جلو منتقل کرد. در الانترا ان ۲۰۲۲ می توان رانندگی N Grin Shift را تجربه کرد که فشار بوست توربو بالاتر می رود و می تواند تا ۲۸۵ اسب بخار نیز برسد که شتاب گیری آن در مدت زمان ۵٫۳ ثانیه ثبت شده است. از دیگر حالات رانندگی برای این مدل، پاور شیفت و ترک سنس است که در نظر گرفته شده است.

همچنین در الانترا N 2022 از دیفرانسیل با لغزش محدود استفاده شده است و علاوه بر آن سیستم لانچ کنترل را برای شروع حرکت در این خودرو مشاهده خواهد شد. محورهای محرکی که در این نسخه قرار داده شده از مدل خودرهای مسابقه ای الهام گرفته شده است.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای بی ام و | مدل مفهومی بی ام و آی ویژن سیرکولار 2021

سیستم تعلیق به صورت برقی و با قابلیت تنظیم در این نسخه نیز وجود دارد که به دنبال آن کاهش صدا، لرزش و ضربه اتفاق می افتد. ترمز های دیسکی در اندازه ۱۴٫۱ اینچی با لنت های اصطکاک بالا هم اعمال شده است؛ ضمن اینکه برای ترمزها ورودی های هوا در نظر گرفته شده که سیستم خنک کاری قوی برای ترمزها وجودداشته باشد و عمکلرد آنها در ترمزهای پایین کاهش پیدا نکند.

از امکانات جذاب و جالب دیگری که در این مدل به کار رفته می توان به سیستم اکولایزر صدا اشاره کرد که حس خودروهای مسابقه ای را منتقل می کند.

مشخصات طراحی کابین و بدنه هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲

همیشه برای هر مدل خودرویی که تازه به بازار ورود پیدا می کند از کابین داخلی خودروهای ۲۰۲۲ این انتظار می رود که طراحی متفاوت و امکانات کابین و ایمنی متفاوتی را در نظرگرفته باشند، در این مدل نیز می توان یک نمایشگر برای سیستم سرگرمی و اطلاعات مشاهده کرد که در نوع خود از آخرین تکنولوژی ها استفاده کرده و اطلاعاتی مانند وضعیت روغن، ثبت کردن زمان دور در پیست، دمای موتور نشان داده می شود و راننده این امکان را دارد که با استفاده از تلفن همراه و نرم افزارهای مخصوص ارتباط را برقرار کرده و همین اطلاعات را بر روی موبایل خود نیز داشته باشد.

نوع صندلی ها مناسب برای یک مدل اسپرت طراحی شده است و چنانچه خریداری بخواهد از اسپرت بودن کابین داخلی استفاده بیشتری داشته باشد می تواند صندلی های سطلی که برای حالت های مسابقه ای است انتخاب کرده و سفارش دهد.

در مورد طراحی بدنه ظاهری می توان تفاوت ورودی هوا را نسبت به مدل قبلی الانترا مشاهده کرد که کمی بزرگتر شده است و یک اسپلیتر در قسمت جلویی با رنگ قرمز قرار گرفته است که این رنگ قرمز در امتداد آن نیز ادامه داشته است. یک بال مشکی رنگ همراه با دیفیوزر هم در تصاویر می توان دید که مسلما برای بهبود بخشیدن به آیرودینامیک می باشد. قیمت هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲ هنوز اعلام نشده است و قرار است ابتدا به کره وارد شده و بعد از آن به دیگر بازارها ورود پیدا کند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲

mortazavi

جدیدترین مدل های بی ام و | خودروی مسابقه ای بی ام و M4 GT3 مدل ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی تویوتا لندکروز ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.