مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خبر از مدل های جدید خودرو | ظاهر جدید هیوندای کونا ۲۰۲۴

خبر از مدل های جدید خودرو | ظاهر جدید هیوندای کونا ۲۰۲۴

هیوندای کونا ۲۰۲۴ با طراحی جدید از فیس جدید خود رونمایی کرد و به گفته این کمپانی خودروسازی خارجی، اولین تصاویر از نسل دوم کونا فاش شد که قرار است به زودی کراس اوور ساب کامپکت به ارائه پیشرانه های برقی و گازی وارد بازار شود و به این روند خود ادامه دهد. هیوندای اولین تصاویر کونا ۲۰۲۴ را با نسل دوم کراس اوور ساب کامپکت با طراحی جدید و زاویه دار به نمایش گذاشته است. هیوندای خودروساز بزرگ دنیا در مدل ثابت شده خود با نام کونا، بار دیگر پیشرانه‌های برقی و گازی را ارائه می‌کند، با یک پیشرانه هیبریدی که احتمالاً برای اولین بار به ایالات متحده می‌آید.

هیوندای آیونیک ۷ ۲۰۲۴

کونا در ظاهر جدید خود نزدیک به ۵٫۹ اینچ از طول و ۲٫۴ اینچ در فاصله بین دو محور اضافه می شود که تاکنون نشان داده در بین بهترین مدل خودروها بود و طراحی این مدل جزء پلن های موفق این کمپانی به شمار می رود و از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۸ همواره در بین پنج خودروی پرفروش این خودروساز کره‌ای قرار می‌گیرد. اکنون هیوندای اولین عکس‌های نسل دوم کونا را منتشر کرده است که طراحی هوشمندانه خود را به نمایش می‌گذارد. همچنان مجموعه ای متنوع از پیشرانه ها را در خود جای خواهد داد.

کونا ۲۰۲۴ با درجات مختلف برقی، با مدل تمام برقی، هیبریدی و موتورهای احتراق داخلی از جمله نوع اسپرت N Line ارائه می شود. هیوندای می‌گوید که کونا جدید ابتدا به‌عنوان یک خودروی برقی توسعه داده شد و سپس با سایر پیشرانه‌ها سازگار شد. کونا نیز رشد کرده است و اکنون ۱۷۱٫۵ اینچ طول دارد که ۵٫۹ اینچ بیشتر از کونا الکتریکی قبلی است. این کراس اوور نیز تقریباً یک اینچ عریض‌تر است و فاصله بین دو محور ۲٫۴ اینچ بیشتر از قبل شده است.

مطالعه بیشتر  مدل جدید خودرو لکسوس IS 500 F مدل 2022

خبر از مدل های جدید خودرو | ظاهر جدید هیوندای کونا 2024 با طراحی جدید از فیس جدید خود رونمایی کرد و به گفته این کمپانی خودروسازی خارجی، اولین تصاویر از

قسمت جلویی نوک تیز دارای یک نوار نور LED نازک است که به عرض خودرو کشیده می شود، با طراحی چراغ های اصلی که در حاشیه به رنگ سیاه هستند و در اطراف سپر کشیده شده تا چرخ های جلو را در بر بگیرد. در مدل برقی، نوار چراغ ها ظاهری پیکسلی پیدا می‌کند تا با خودروهای الکتریکی هیوندای Ioniq ظاهری هماهنگ داشته باشند و کونا الکتریکی نیز دارای قوس‌های چرخ‌های همرنگ بدنه است. یک تصویر کاملاً برش خورده از عقب، طرحی مشابه با قسمت جلو را نشان می‌دهد، با یک نوار نور باریک در بالای واحدهای بزرگتر چراغ‌های عقب که در قوس چرخ‌ها گنجانده شده است.

۲۰۲۳ Hyundai Grandeur

فضای داخلی کابین خودرو نیز کاملا از طراحی مجدد برخوردار است و دارای دو صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی که ترکیب شده از صفحه نمایش دیجیتال و سیستم اطلاعات و سرگرمی است.

هیوندای هیچ گونه مشخصات مربوط به پیشرانه را فاش نکرده است و مشخص نیست که آیا مدل هیبریدی در امریکا فروخته خواهد شد، زیرا نسل اول کونا مدل هیبریدی را در ایالات متحده ارائه نکرده است. هیوندای می گوید اطلاعات بیشتری در مورد کونا ۲۰۲۴ در سال آینده ارائه خواهد شد و انتظار می رود شاهد افزایش برد و قدرت برای نسخه الکتریکی باشیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲

mortazavi

امکانات و مشخصات ولوو EX90 مدل ۲۰۲۴

mortazavi

معرفی جیپ گرند چروکی L جدید ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.