مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات خودروی هوندا سی ار وی ۲۰۲۳ Honda CR-V

مشخصات خودروی هوندا سی ار وی 2023 Honda CR-V جدیدترین مدل های هوندا را با نام هوندا سی ار وی 2023 همراه با مشخصات فنی و امکانات کابین در معرفی خودرو

مشخصات خودروی هوندا سی ار وی ۲۰۲۳ Honda CR-V

مدل SUV جدید از هوندا که در طراحی کاملا جدید و همراه با سیستم هیبریدی-الکتریکی برای فروش در بازار جهانی خودرو آماده می شود. CR-V 2023 یک مدل بسیار کاربردی، اسپرت و قدرتمند است که بخش زیادی از فروش را به خود اختصاص می دهد. هوندا CR-V مدل ۲۰۲۳ در چهار تیپ موجود است، از جمله مدل جدید هیبریدی CR-V Sport و Sport Touring به عنوان برترین مدل CR-V است که با ۲۴۷ پوند فوت گشتاور از نسل جدید سیستم هیبریدی دو موتوره، جزء قدرتمندترین CR-Vهای تاریخ به شمار می روند. جدیدترین مدل های هوندا را با نام هوندا سی ار وی ۲۰۲۳ همراه با مشخصات فنی و امکانات کابین در ادامه مطلب معرفی خودرو توضیح داده ایم…

کابین داخلی هوندا CR-V 2023 نیز یکی از طراحی اسپرت و مدرن برخوردار است و از متریال های بسیار با کیفیت استفاده شده است. مجموعه ای فناوری های جدید و کمک ایمنی راننده نیز در این مدل قرار دارد که رانندگی بسیار ایمن تر و راحت تری را منتقل می کند. به عنوان مثال از تجهیزات ایمنی می توان به کیسه های هوای جلوی نسل بعدی، کیسه های هوای جدید ضربه جانبی و کیسه های هوا زانو در صندلی های عقب اشاره کرد.

مشخصات خودروی هوندا سی ار وی 2023 Honda CR-V جدیدترین مدل های هوندا را با نام هوندا سی ار وی 2023 همراه با مشخصات فنی و امکانات کابین در معرفی خودرو

هوندا CR-V به‌عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند آمریکا در ۲۵ سال گذشته بوده است که اکنون آپدیت های مهم آن در این مدل جدید باز هم این مدل را در رده پرفروش ترین ها قرار خواهد داد.

یکی از مواردی که در فروش این مدل تاثیرگذار است طراحی صندلی های هوندا سی آر وی ۲۰۲۳ می باشد که به شکلی قرار گرفته که خستگی را در رانندگی‌های طولانی کاهش می‌دهند و زاویه فرمان بیشتر شبیه سدان است تا موقعیت رانندگی راحت‌تر و اسپرت‌تری داشته باشد. همچنین صندلی راننده نیز برقی بوده و به ۸ جهت مختلف قابل تنظیم است. حتما بخوانید مدل های دیگری از خودروسازی هوندا: سیویک Honda Civic eHEV 2023

مطالعه بیشتر  پشت فرمان رنجروور ولار جدید

صفحه نمایشگرهای دیجیتال و لمسی که برای این مدل در نظر گرفته شده است دارای فناوری Apple CarPlay و Android Auto هستند و یک سیستم صوتی جدید ۷ اینچی با صفحه نمایش لمسی به صورت استاندارد نیز قرار دارد. همچنین فضای اختصاصی برای دو مدل گوشی هوشمند نیز قرار دارد که با دو پورت USB قابلیت شارژ گوشی را فراهم می کند. همچنین، . برای سرنشینان صندلی عقب، دو درگاه شارژ USB-C 3.0A در نسخه های Sport و Sport Touring قرار دارند.

مشخصات فنی هوندا CR-V 2023

برای اینکه حس رانندگی اسپرت تر منتقل شود در یک نسخه از این مدل سیستم هیبریدی-الکتریکی دو موتوره کاملاً جدید نسل چهارم با موتور ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری اتکینسون قرار گرفته است که تزریق مستقیم سوخت را انجام می دهد. خروجی سیستم ترکیبی ۲۰۴۱ اسب بخار است.

هوندا ریج لاین ۲۰۲۲

همچنین در مدل های CR-V EX و EX-L یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو به روز شده با اصلاحات بیشتر، عملکرد آلایندگی بهبود یافته و ۱۹۰ اسب بخار قدرت قرار دارد. به روزرسانی های فنی شامل یک توربوشارژر جدید با راندمان و واکنش بالا است که به موتور ۴ سیلندر کمک می‌کند حداکثر قدرت را نشان دهد. صدای موتور نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

سه حالت استاندارد قابل انتخاب رانندگی در این مدل وجود دارد که می توان در حالت Normal، Econ و حالت Snow انتخاب کرد و در مدل اسپرت نیز حالت های اسپرت و اسپرت تورینگ حالت اسپورت را اضافه می کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی رم تی آر اکس ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۱

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲: فراری ۲۹۶ GTB

mortazavi

کانسپت فراری ویژن گرن توریسمو ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.