مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱

هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱ | مشخصات فنی خودروی هوندا سیویک تایپ آر | طراحی کابین هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱ | مشخصات ظاهری هوندا سیویک ایپ آر ۲۰۲۱

هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱ بررسی مشخصات و ویژگی های آن

این خودرو که در قسمت جلویی آن چراغ های باریک و با جرئیات سپر بسیار خودنمایی می کند یا یک نوار قرمز رنگ توانسته به خوبی یک خودروی اسپرت شود و طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

در یک نوع مدل از این خودرو که با رنگ زرد نیز می باشد و با مشکی براق در برخی از قسمت های آن طراحی شده است در بخش سقف، اسپویلر، قاب آینه های جانبی و ورودی هوای بر روی درپوش موتور که در تصاویر مشاهده می شود و در قسمت های سیاه پوش رینگ های ۲۰ اینچی نیز وجود دارد که با برند معروف بی بی اس خودنمایی می کنند.

این مدل خودرو از هوندا همچنین دارای یک برف پاک کن برای شیشه های عقب، طاقچه عقب در صندوق و دیگر جزئیات در نهایت باعث کاهش وزن ۲۲٫۶ کیلوگرمی خود شده است. لاستیک های این مدل خودرو دارای سیستم ترمز از برند حرفه ای برمبو می باشد.

هوندا سیویک تایپ آر 2021 | مشخصات فنی خودروی هوندا سیویک تایپ آر | طراحی کابین هوندا سیویک تایپ آر 2021 | مشخصات ظاهری هوندا سیویک ایپ آر 2021
هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱

مشخصات فنی خودروی هوندا سیویک تایپ آر

این خودرو دارای یک پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری با ۴ سیلندر و ۳۰۶ اسب بخار می باشد که گشتاور آن ۲۹۵ پوند فوت می باشد و این مجموعه فنی با یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی کامل شده است که خودرو را از حالت سمون تا نهایت سرعت در مدت زمان ۵ ثانیه به ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رساند.

مطالعه بیشتر  مشخصات بنتلی بنتایگا 2021

همچنین وزن این خودرو برابر با ۱۳۹۴ کیلوگرم می باشد که مصرف سوخت این خودرو در ترددهای شهری برابر با ۱۰٫۷ لیتر و در بزرگراه ها ۸٫۴ لیتر و به صورت ترکیبی نیز ۹٫۴ لیتر می باشد.

بسیاری از خودروهایی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده اند همگی جزء برندهای بسیار معروف و پرطرفدار در دنیا می باشند که توجه افراد زیادی را نیز به سوی خود جلب کرده است.

خودروهای تولید داخل نیز این روزها با تغییرات زیادی همراه بوده اند و بیشتر شرکت های خودروسازی در تلاش هستند تا بتوانند خودروهای با کیفیت را به مرحله تولید برسانند که در سال ۱۴۰۰ بتوانند از آنها رونمایی کنند به عنوان مثال شرکت ریگا خودرو بم که خودروی JMC S350  را به مرحله تولید انبوه میخواهد برساند و اطمینان زیادی وجود دارد که به محض ورود به بازار طرفداران زیادی پیدا کند.

همچنین محصولی از شرکت کرمان موتور که نامگذاری های متفاوتی را جدیدا برای خودروهای خود در نظر گرفته است و با رونمایی از خودروی جدید با نام  KMC K7 قیمت جدید این خودرو را نیز اعلام کرده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مولتی ون T7 فولکس واگن ۲۰۲۲ Volkswagen Multivan

mortazavi

نسل جدید استون مارتین “والهالا ۲۰۲۲”

mortazavi

بررسی ویژگی های سوبارو اوت بک ۲۰۲۳ از مدل های جدید ماشین!

mortazavi

نظر دهید.