مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

هوندا سیویک، معرفی خودروهای ۲۰۲۲

هوندا سیویک 2022 | مشخصات فنی هوندا سیویک 2022 | طراحی بدنه و کابین هوندا سیویک 2022 | ماشین های 2022 | سایت اخبار خودرو ایران و جهان 

با معرفی خودروهای ۲۰۲۲ همراه شما هستیم تا یکی دیگر از مدل های هوندا با نام “هوندا سیویک ۲۰۲۲ ” به همراه مشخصات فنی هوندا سیویک ۲۰۲۲ و طراحی بدنه و کابین هوندا سیویک ۲۰۲۲ در سایت اخبار خودرو ایران و جهان را مورد بررسی قرار دهیم.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید…

معرفی هوندا سیویک ۲۰۲۰

کمپانی هیوندا نیز مانند دیگر کمپانی ها در زمان کرونا همچنان به فعالیت خود ادامه داد و یکی از مدل های تولید شده خود را در ماشین های ۲۰۲۱ با نام هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱ به بازار معرفی کرد.

طراحی این سدان بر اساس تصاویر بسیار ساده انجام شده است و البته قطعا یکی از مدل خودروهایی خواهد شد که بسیار در بازار پرفروش خواهد بود.

برخلاف اینکه افراد زیادی به خرید کراس اوورها روی می آورند اما بازار سدان هایی مانند سدان هوندا سیویک ۲۰۲۲ همچنان مورد علاقه افراد بسیار زیادی بوده و البته با فروش زیادی نیز روبه رو خواهد شد چرا که طرفداران این سبک همچنان نیز وفادار خواهند ماند!

طراحی بدنه و کابین هوندا سیویک ۲۰۲۲

برای اینکه ظاهر این مدل خشن تر به نظر برسد خطوط به کار رفته در آن کمی شکسته تر و البته به صورت برجسته تیز ظاهر شده اند و از نسل قبلی خود نیز نزدیک به ۳٫۵۵ سانتی متر بلندتر شده است و طول خودرو نیز به میزان ۳٫۳ سانتی متر افزایش پیدا کرده است. این خودرو به گفته کمپانی هوندا در هشت رنگ مختلف وارد بازار خواهد شد.

کابین داخلی هوندا سیویک ۲۰۲۲ نیز نسبت به مدل های قبلی این خودروسازی متفاوت است و مانند لانه زنبور طراحی شده است که در تمامی داشبورد می توان آن را مشاهده کرد. یک صفحه نمایش ۷ اینچی نیز برای تریم اسپرت، LX و EX در نظر گرفته شده است.

جیلی X6، مشخصات فنی و ظاهری

قطعا می دانید که این صفحه نمایش چه کاربردی خواهد داشت؟!! بله… این صفحه نمایش به صورت نیمه دیجیتال برای جلوآمپر طراحی شده و در اصل صفحه نمایش دیگری در همین اندازه در کنسول میانی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات است.

مطالعه بیشتر  معرفی کانسپت جدید اشکودا ، (Slavia)

این کمپانی همچنین یک نسخه فول هوندا سیویک ۲۰۲۲ برای تریم تورینگ نیز ارائه کرده است که جلوآمپر آن در اندازه ۱۰٫۲ اینچی است و اندازه صفحه نمایش برای سیستم سرگرمی و اطلاعات آن نیز در سایز ۹ اینچی می باشد که دارای ۱۲ بلندگو بوده و دارای یک سیستم صوتی حرفه ای نیز می باشد.

مشخصات فنی هوندا سیویک ۲۰۲۲

برای تریم اسپرت و ال ایکس (LX) هوندا سیویک ۲۰۲۲ یک موتور ۲ لیتری با چهار سیلندر داریم که نهایت قدرت آن با ۱۵۸ اسب بخار تامین می شود و گشتاور آن نیز در حداکثر حالت خود ۱۸۷ نیوتن متر می باشد.

از گیربکس یا جعبه دنده CVT برای انتقال قدرت به چرخ های جلو استفاده می شود اما در تریم های تورینگ و EX بک پبشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ به همراه ۴ سیلندر قرار داده شده و ۱۸۰ اسب بخار قدرت آن را تامین میکند که با نهایت گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر می توان مشخصات فنی آن را در بهترین حالت ذکر کرد.

خودروهای ۲۰۲۳: معرفی کادیلاک لریک

لازم به ذکر است که نسبت به مدل قبلی ۶ اسب بخار اشافه شده و با گشتاور ۲۰ نیوتن متری بیشتر بهینه سازی انجام شده است و به همین خاطر نیز از سیستم توربوشارژ هم بهره گرفته شده است. بهتر است بدانید که در این مدل شاهد کاهش مصرف سوخت نیز خواهیم بود که باز هم به دلیل بهبود پیشرانه است.

امکانات ایمنی خودرو نیز شامل:

  • سنسور حرکتی به سمت جلو و عقب
  • کروز کنترل تطبیقی
  • سیستم هوشمند رانندگی بین خطوط
  • سیستم کمکی در ترافیک
  • سیستم کنترل سرعت در سرعت های پایین

می باشند برای این مدل در نظر گرفته شده اند. برای اطلاع از مدل خودروهای سال ۲۰۲۱ در برندهای متفاوت میتوانید از طریق لینک اقدام کنید و یا از طریق همین صفحه مراجعه کرده و از اطلاعات دیگری مانند: خبرهای فرمول یک، اخبار خارجی خودرو، مقالات فنی خودرو آگاه شوید.

مطالعه بیشتر  مشخصات فنی تویوتا آیگو ایکس 2022 در معرفی ماشین های سال

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مدل های جدید سیتروئن در بازار جهانی | سیتروئن C5 ایرکراس ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی خودروی شهری تویوتا، تویوتا یاریس کراس ۲۰۲۱

Sajjad Amanian

جدیدترین مدل خودروهای ۲۰۲۲ | کانسپت جدید مرسدس ویژن EQXX 2022

mortazavi

نظر دهید.