مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

آپشن های فنی و کابین هوندا اودیسه ۲۰۲۳ (Honda Odyssey)

آپشن های فنی و کابین هوندا اودیسه ۲۰۲۳ (Honda Odyssey)

هوندا اودیسه ۲۰۲۳ به خاطر هندلینگ بسیار خوب با یک موتور V-6 و شتاب سریع، باعث می‌شود که افکار منفی در مورد مینی‌ون‌ها را فراموش  کنید. کابین داخلی به شکلی طراحی شده است که می توان ردیف صندلی ها را به راحتی جدا کرد و فضای بیشتری را در اختیار گرفت، در هوندا اودیسه ۲۰۲۳ یک تودوزی چرم مشکی همراه با دوخت های قرمز و نورپردازی های داخلی کار شده است که از کیفیت بالایی برخوردار است و جزئیات دیگر این مدل نیز کمابیش بدون تغییر باقی مانده است، حرکت بر روی جاده را رینگ های ۱۹ اینچی بر عهده دارند که این مدل را رده مینی ون های بسیار خوب قرار داده است. مشخصات هوندا اودیسه مدل ۲۰۲۳ را همراه با دیگر جزئیات لازم به ذکر در ادامه شرح داده ایم..

HRV ۲۰۲۲

آپشن های فنی و کابین هوندا اودیسه 2023 (Honda Odyssey) مشخصات هوندا اودیسه مدل 2023 را همراه با دیگر جزئیات لازم به ذکر در ادامه شرح داده ایم.. 

همانطور که گفته شد هندلینک این مدل آنقدر راحت و روان است که به ندرت احساس می شود یک ون سه ردیفه در حال حرکت است، این مدل یک چابکی بسیار خوب دارد که در پیچ ها می تواند بسیار خوب عمل کند و جاده های باریک را به راحتی بپیماید، ۲۰۲۳ Odyssey در بیشتر سطوح جاده سواری راحت را نشان می دهد و تعداد کمی از مسافران از آن شکایت خواهند کرد.

هوندا ریج لاین ۲۰۲۲

صندلی‌های ردیف دوم Magic Slide هوندا به دو طرف و جلو و عقب می‌چرخند و امکان تنظیمات متعدد را فراهم می‌کنند. در داخل کابین نیز یک دوربین قرار داده شده تا به راحتی بتوانید نظارت بر صندلی های عقب داشته باشید و افراد یا کودکان را مشاهده کنید. مینی ون جدید هوندا یک مدل مناسب برای خانواده است و فضای بار بسیار خوبی نیز ارائه می دهد. برای برداشتن صندلی های ردیف دوم نیز باید از نیروی بازویی خوبی برخوردار باشید چرا که این صندلی ها هرکدام وزن نسبتا سنگینی دارند.

مطالعه بیشتر  بررسی فورد موستانگ کالیفرنیا اسپشیال 2022
آپشن های فنی و کابین هوندا اودیسه 2023 (Honda Odyssey) مشخصات هوندا اودیسه مدل 2023 را همراه با دیگر جزئیات لازم به ذکر در ادامه شرح داده ایم.. 
آپشن های فنی و کابین هوندا اودیسه ۲۰۲۳ (Honda Odyssey) مشخصات هوندا اودیسه مدل ۲۰۲۳ را همراه با دیگر جزئیات لازم به ذکر در ادامه شرح داده ایم..

امکانات ایمنی مینی ون هوندا اودیسه ۲۰۲۳ نیز شامل یک مجموعه کامل از فناوری های راننده است که این کمپانی ارائه داده است و برای اشاره به مهمترین های آنها می توان به: ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط استاندارد با کمک حفظ خطوط و کروز کنترل تطبیقی ​​استاندارد اشاره کرد که البته باید گفت، همه Odyssey ها دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۸٫۰ اینچی به نام Display Audio هستند.

هوندا آکورد ۲۰۲۱ 

این نرم افزار امکان سفارشی سازی چیدمان منو و اتصال گوشی هوشمند را نه تنها از طریق بلوتوث، بلکه از طریق قابلیت Apple CarPlay و Android Auto نیز فراهم می کند. استاندارد در Touring و Elite یک سیستم سرگرمی صندلی عقب با برنامه های پخش داخلی است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای ۲۰۲۲: بنز AMG C63 و بررسی تمامی مدل های آن

mortazavi

ماشین های کیا جدید سال | کراس اوور جدید کیا EV6 2022

mortazavi

معرفی کانسپت جیپ اسکرمبلر ۳۹۲ مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.