مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی هنسی ونوم F5، هایپرکار خیابانی!

هنسی ونوم F5 یکی از مدل خودروهایی است که بهترین عنوان برای یک مدل هایپرکار خیابانی را می تواند به خود بگیرد. این خودرو با مشخصات قدرتمندی که دارد در تلاش است تا بتواند به صورت قانونی در خیابان ها تردد کند. در ادامه اخبار خودرو سایت ۲۲ شرقی به معرفی مشخصات فنی هنسی ونوم F5 این مدل خواهیم پرداخت…

معرفی هنسی ونوم اف ۵

هنسی ونوم اف ۵ بسیار در تلاش است تا بتواند به عنوان یک خودروی اسپرت خیابانی رکورد سریعترین خودروی قانونی در خیابان ها را به دست آورد. ۲۴ نمونه از این خودرو تولید خواهد شد که تمامی نمونه ها درست مانند تصاویر خواهند بود. قیمت هنسی ونوم اف ۵ نزدیک به ۲٫۱ میلیون دلار می باشد که این مدل براساس پیش بینی ها قرار است در ایالات متحده ثبت شود. خریدارانی که این خودروها را دریافت می کنند نمی توانند بیشتر از ۲۵۰۰ مایل رانندگی کنند و علت آن هم نبود همسان سازی کامل فدرال می باشد.

در سال ۲۰۲۰ یک نمونه از این خودرو تولید شد که نیمی از آنها به طور کامل فروخته شده بود. اما در مدل جدید هنوز هم اطلاعات دقیقی وجود ندارد که چند مدل از این خودرو قرار است وارد خیابان ها شود و براساس اعلام کمپانی هنسی به زودی اخبار دقیق آن منتشر خواهد شد.

مشخصات فنی هنسی ونوم F5

گفته شده این مدل، یکی از آخرین نسخه ها است که به صورت انحصاری به وسیله یک موتور احتراق داخلی تامین می شود. موتور با حجم ۶٫۶ لیتری توئین توربو V8 که نام آن فیوری است و می تواند قدرت خود را با کمک ۱۸۱۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۶۱۷ نیوتن متر به دست آورد.

سرعت های این خودرو در مدت زمان متفاوت:

  • در زمان ۲٫۶ ثانیه برابر با ۱۰۰ کیلومتر در ساعت
  • در زمان ۴٫۷ ثانیه برابر با ۲۰۰ کیلومتر در ساعت
  • در مدت زمان ۸٫۴ ثانیه برابر با ۳۰۰ کیلومتر در ساعت
  •  در زمان ۱۵٫۵ ثانیه ۵۰۰ کیلومتر برساعت

می باشد. که البته بررسی ها نشان داده در مدت زمان ۸٫۴ ثانیه این ابر خودرو توانسته سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را نیز تجربه کند. مطالعه مدل های بیشتر خودروهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را از طریق همین صفحه و یا لینک های قرار داده شده می توانید مطالعه کنید. ضمن  اینکه از اقدامات خودروسازان خارجی می توانید اطلاع پیدا کرده و مقالات فنی خودرویی را نیز مورد برررسی قرار دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  ورود اولین اتوبوس برقی به مشهد در اردیبهشت 1400

مطالب مرتبط

خودروی ایکس پنگ P5 از خودروسازان چینی

mortazavi

معرفی کانسپت آلپین آلپنگلو ۲۰۲۲ Alpine Alpenglow 

mortazavi

خودروی اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۲ (Infiniti QX60)

mortazavi

نظر دهید.