مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بررسی تازه ترین مدلهای خودرویی | مشخصات نیسان لیف ۲۰۲۲ Nissan Leaf

بررسی تازه ترین مدلهای خودرویی | مشخصات نیسان لیف ۲۰۲۲ Nissan Leaf 

مشخصات فنی لیف ۲۰۲۲ از نیسان همراه با تصاویر کابین داخلی لیف ۲۰۲۲ را از برند خودروسازی در ادامه می توانید مطالعه کنید، نیسان با مدل جدید خود لیف LEAF 2022 درخشش تازه ای به اولین خودروی برقی بازار جهان می بخشد و مدل نمادین آن سبک چشم نوازتر و فناوری نوآورانه را ارائه می دهد. مدل خودروی نیسان لیف Nissan LEAF 2022 دارای طراحی بیرونی تازه‌ای است، از جزئیات پیچیده گرفته تا گزینه‌های چرخ‌های آلیاژی خیره‌کننده، زیبایی‌شناسی پویا مطابق با هویت برند جدید نیسان را به مشتریان ارائه می‌دهد. مدل ۲۰۲۲ که اصلاح‌شده‌ای از LEAF بسیار موفق است، مجموعه آزمایش‌شده‌ای از ویژگی‌های پیشرفته کمک رانندگی مانند ProPILOT و فناوری‌های سرگرمی اطلاعاتی مانند سیستم NissanConnect را ارائه می‌کند. نیسان لیف ۲۰۲۲ در آوریل ۲۰۲۲ در اروپا رونمایی می شود، زیرا نیسان برای یک محصول قوی با یک خط تولید کاملاً برقی پس از تابستان آماده می‌شود.

معرفی نیسان لیف ۲۰۲۲

Arnaud Charpentier، معاون این برند گفت: نیسان LEAF همیشه در مورد ایجاد فناوری پیشرفته و هیجان رانندگی الکتریکی برای همه با بیش از ۵۷۷۰۰۰ مشتری در سراسر جهان بوده است. LEAF بر اساس نیازهای خانواده ها طراحی شده است تا اتصال یکپارچه و یک پیشرانه کارآمد ارائه دهد. خودروی جدید نیسان با نام “نیسان Fairlady Z 2023” تولید نهایی برای یک سال آینده!

بررسی تازه ترین مدلهای خودرویی | مشخصات نیسان لیف 2022 Nissan Leaf مشخصات فنی لیف 2022 از نیسان | کابین داخلی لیف 2022
بررسی تازه ترین مدلهای خودرویی | مشخصات نیسان لیف ۲۰۲۲ Nissan Leaf مشخصات فنی لیف ۲۰۲۲ از نیسان | کابین داخلی لیف ۲۰۲۲

از چرخ‌ها به بالا، نیسان LEAF 2022 اصلاحات ظاهری پیچیده‌ای را ارائه می‌کند که پویایی ظاهر متمایز این مدل را افزایش می‌دهد. این مدل همچنین دارای نشان تجاری جدید نیسان بر روی چرخ ها، جلوپنجره جلو و عقب است. گزینه‌های جدید چرخ‌های آلیاژی ۱۶ و ۱۷ اینچی، عنصری از اسپرت بودن را افزایش می‌دهند.

مطالعه بیشتر  معرفی خودروی جیلی امگرند GSe

در مورد مدل های دیگر نیسان همچنان می توانید در این لینک جزئیات بیشتری بخوانید: مشخصات نیسان پاترول نیسمو یک شاسی بلند جذاب همراه با جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک که طراحی منحصر به فردی نیز ارائه داده است.

یک تجربه رانندگی جذاب با نیسان لیف مدل جدید

LEAF 2022 با دو گزینه باتری ارائه شده است که تا ۳۸۵ کیلومتر (WLTP) در LEAF e+ ارائه می‌کند، LEAF 2022 تجربه رانندگی الکتریکی کارآمد را با کمک رانندگی گسترده و فناوری‌های ارتباطی ترکیب می‌کند که با بیش از ۱۰ سال دانش و نوآوری خودروهای الکتریکی نیسان همراه شده است.

فناوری ProPILOT LEAF 2022 را قادر می‌سازد تا به طور خودکار توقف، شروع و فاصله ایمن با خودروی جلویی را حفظ کند، در حالی که e-Pedal نوآورانه گزینه‌ای برای شتاب، کاهش سرعت و توقف تنها با یک پدال برای حداکثر راحتی در حرکت را فراهم می‌کند.

Nissan LEAF 2022 همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی را در سیستم NissanConnect روی برد، با ادغام تلفن هوشمند Android Auto و Apple CarPlay به مشتریان ارائه می‌دهد. اخبار بازار خودرو خارجی در نیسان X تریل جدید ۲۰۲۲

عملکرد از راه دور ویژگی هایی مانند کنترل آب و هوا نیز از طریق برنامه NissanConnect در دسترس است، در حالی که مشتریان می توانند برای راحتی بیشتر، LEAF خود را به دستگاه خانه هوشمند Amazon Alexa خود پیوند دهند. مدل وانت های خارجی یا پیکاپ های جدید نیسان با نام “ناوارا ۲۰۲۱

بررسی تازه ترین مدلهای خودرویی | مشخصات نیسان لیف 2022 Nissan Leaf مشخصات فنی لیف 2022 از نیسان | کابین داخلی لیف 2022
بررسی تازه ترین مدلهای خودرویی | مشخصات Nissan Leaf مشخصات فنی | کابین داخلی

همانطور که محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی همچنان در حال رشد است، نیسان فصل هیجان انگیزی را در داستان تحرک الکتریکی خود دنبال می کند. LEAF نقش کلیدی در شکل دادن به دیدگاه نیسان برای تقویت تحرک و فراتر از آن ایفا کرده است، زیرا ما از تخصص خودروهای برقی خود برای راه اندازی ۲۳ خودروی الکتریکی جدید استفاده می کنیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات فنی ریویان R1S 2022

mortazavi

معرفی بی ام و i4 مدل ۲۰۲۲ + عکس (BMW i4)

mortazavi

مدل های جدید سیتروئن در بازار جهانی | سیتروئن C5 ایرکراس ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.