مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

نسخه جدید کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ Kia Sportage

کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ جدید به دنبال نسخه قبلی خود که به روز رسانی شده است. قرار است در پاییز سال ۲۰۲۲ وارد بازار جهانی شود. مشخصات فنی کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ به همراه طراحی کابین و بدنه در معرفی خودروهای جدید سایت خبر خودرو ۲۲ شرقی ذکر خواهد شد، تا انتهای مطلب همراه با ما باشید…

معرفی شاسی بلند کیا اسپورتیج ۲۰۲۲

بعد از پایان کامل طراحی نسخه جدید کیا اسپورتیج ۲۰۲۲، این مدل قرار است در پاییز سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود و به فروش برسد. این کراس اوور زیبا در ظاهری جدید و مدرن طراحی شده است و در نسل پنجم این مدل، باز هم با جذابیت بسیار بالایی ظاهر شده است. البته لازم است بدانید به گفته خودروسازی کیا، این کراس اوور بر اساس تضادهای متحد می باشد و در ابتدا این مدل طراحی برای خودروی کیا وی ایی Kia EV6 اجرا شده است.

کیا اسپورتیج 2022 | مشخصات فنی کیا اسپورتیج 2022 | طراحی کابین و بدنه | معرفی خودروهای جدید | سایت خبر خودرو و خودروسازان داخلی و خارجی 22 شرقی

طراحی کابین و بدنه خودروی شاسی بلند کیا اسپورتیج ۲۰۲۲

بر روی این مدل همچنین لوگوی جدید این شرکت قرار گرفته است. طراحی جلو پنجره به صورت مشبک تایگر نوز است و نام آن البته Digital Tiger Face می باشد که در تمامی نمای جلویی خودرو را در بر میگرد که چراغ های روز بومرنگ شکل، این قسمت را البته از چراغ های اصلی جدا کرده و همچنین در ارتفاع پایین تری نیز قرار گرفته است.

ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲ 

خطوطی که در قسمت بدنه این مدل به کار رفته است جلوه بسیار زیبایی را برای آن خلق کرده است. چراغ های ال ای دی پهن تری قرار دارد که هماهنگی بسیار جالبی ایجاد کرده است و البته همین باعث شده تا مثل همیشه ظاهر این شاسی بلند جذاب و خشن دیده شود.

مطالعه بیشتر  معرفی نسل جدید ولوو S90

کیا اسپورتیج 2022 | مشخصات فنی کیا اسپورتیج 2022 | طراحی کابین و بدنه | معرفی خودروهای جدید | سایت خبر خودرو و خودروسازان داخلی و خارجی 22 شرقی

کابین داخلی این مدل نیز مانند تمامی مدل خودروها که یک الگو کلی را به کار میگیرند طراحی شده است، به عنوان مثال می توان به صفحه نمایشگر این مدل اشاره کرد که البته در این مدل شاسی بلند کمی خمیده به نظر می رسد و برای سیستم تهویه و دریچه های هوا مدل طراحی را به کار گرفته اند که داشبورد کمی بیشتر برجسته به نظر می رسد.

به گفته کمپانی خودروسازی کیا این مدل در تیپ و رنگ های مختلف هر کشور ارائه خواهد شد که البته هریک دارای جذابیت و کیفیت بالایی هستند. کیا اسپورتیج ایکس لاین دارای یک طراحی جدید و منحصر به فرد می باشد که در داخل کابین و بر روی صندلی ها می توان امضای سبز یا خاکستری این کمپانی را مشاهده کرد.

مشخصات فنی کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ هنوز توسط این خودروسازی اعلام نشده است و در مطالب بعدی به جزئیات دقیق تری از این مدل اشاره خواهد شد. خودروهای جدید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را در سایت ۲۲ شرقی دنبال کنید!

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

سیتروئن C5 X بررسی مشخصات + عکس

mortazavi

اخبار خودروهای ایران و جهان | هیوندای Mobis M.Vision X خودران های جدید به زودی…

mortazavi

رولزرویس بوت تیل ۲۰۲۱ گران ترین خودروی دنیا | Rolls-Royce Boat Tail (2021)

mortazavi

نظر دهید.