مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای جهان ۲۰۲۱ | مک لارن اسپیدتیل آلبرت

جدیدترین خودروهای جهان ۲۰۲۱ | مک لارن اسپیدتیل آلبرت (McLaren Speedtail)

مک لارن جدید ۲۰۲۱ را به صورت سفارشی با رنگ بدنه چندین طیف می توانید مشاهده کنید که نمایندگی مک لارن در بورلی هیلز سفارش این خود را داده است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی مک لارن اسپیدتیل آلبرت همچنین بررسی طراحی بدنه این مدل خواهیم پرداخت.

معرفی خودروی مک لارن اسپیدتیل آلبرت مدل ۲۰۲۱

این مدل بسیار جذاب و منحصربه فرد از یک الگوی نقره ای منیزیم و خاکستری پیروی کرده است که دارای پوشش استتاری پورتایپ MVY02 اسپیدتیل ۲۰۱۸ الگوبرداری شده است.

خودروهای ۲۰۲۲: لامبورگینی اونتادور LP780 مدل ۲۰۲۲

تیم طراحی MSO بعد از ساخت یک دستگاه اسپیدتیل استاندارد نزدیک به دو هفته را تنها برای رنگ آمیزی آن صرف کرد که از یک الگوی بسیار پیچیده برخوردار بود و همانطور که تصاویر را مشاهده می کنید یک طرح تیره را در جلو می بینیم که در قسمت عقب به سمت روشن شدن پیش می رود.

برای این دو هفته رنگ آمیزی نزدیک به ۲ کیلومتر نوار مصرف شده است که به طور کلی می توان گفت تا نهایی شدن رنگ آمیزی نزدیک به ۶ هفته زمان برده است و همچنان بعد از آن نیز ۴ هفته لازم بوده تا این رنگ آمیزی خشک شود!!! بعد از اتمام این مراحل همچنان روند ادامه داشته و یک پوشش شفاف نیز برای آن اعمال شده است. این مدل خودرو مانند تست اولیه خودروهای مک لارن در فرمول یک انجام می شود و تمامی تست ها در تاسیسات ووکینگ انگلستان انجام شده است.

جذاب ترین خودروها: نسل جدید استون مارتین “والهالا ۲۰۲۲

مطالعه بیشتر  پیکاپ آرتیستون، پیکاپ جدید آمیکو

مشخصات فنی مک لارن اسپیدتیل آلبرت مدل ۲۰۲۱

مدل آلبرت جزء آخرین نمونه های تولیدی از این مدل می باشد که قرار است نزدیک به ۱۰۶ دستگاه از این مدل ساخته شود. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو هیبریدی این خودرو با قدرت ۱۰۳۵ اسب بخار این هیولای جذاب را به حرکت در می آورد. نهایت سرعت نیز در این مدل ۴۰۲ کیلومتر به ثبت رسیده است.

جدیدترین خودروهای جهان 2021 | مک لارن اسپیدتیل آلبرت MSO | مشخصات فنی مک لارن اسپیدتیل آلبرت MSO | طراحی کابین و بدنه مک لارن 2021

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مشخصات نسخه جدید از فولکس واگن در مدل ID.5 2022

mortazavi

بررسی نیسان پت فایندر ۲۰۲۲ | Nissan Pathfinder

mortazavi

معرفی کانسپت آلپین آلپنگلو ۲۰۲۲ Alpine Alpenglow 

mortazavi

نظر دهید.