مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای جهان | مورگان پلاس ۴ CX-T مدل ۲۰۲۱

جدیدترین خودروهای جهان | مورگان پلاس ۴ CX-T مدل ۲۰۲۱

نسخه بسیار مقاوم مورگان پلاس در نسخه جدید ۲۰۲۱ برای محافظت کردن از سرنشینان از میله های محکمی استفاده کرده که همین باعث شده تا ایمنی این مدل خودرو در قسمت بدنه بسیار بالاتر برود. در ادامه به بررسی مشخصات فنی مورگان پلاس ۴ CX-T مدل ۲۰۲۱ و نوع طراحی کابین و بدنه خواهیم پرداخت…

معرفی مورگان پلاس ۴ CX-T مدل ۲۰۲۱ (Morgan Plus Four CX-T)

بر روی بخش سقفی این مدل، چندین چراغ کمکی نصب شده است و کمک بزرگی به روشنایی در شب می کند، قسمت عقب خودرو نیز با طراحی هوشمندانه جای بسیار مناسبی برای زاپاس و لوازم موردنیاز می باشد که به سفارش سازنده این مدل دو چمدان ضدآب مارک پلیکان، جعبه ابزار آلومینیومی زاگرس و دو گالن سوخت ۱۱ لیتری Rotopax نیز قرار داده شده است.

این خودرو برای عبور و مرور در جاده سخت و دشوار محورهای خود را افزایش داده و جابجایی چرخ ها در محور عمودی نیز اضافه شده است. کمک فنرهای پرفورمنس EXE-TC همراه با ضربه گیر داخلی و لاستیک های با کیفیت قادر به طی کردن مسیرهای سخت است. ارتفاع این خودرو از سطح زمین ۲۳۰ میلیمتر می باشد و برای بالابردن مقاومت از بوش های مخصوصی در قسمت بازوهای پایینی سیستم تعلیق استفاده کرده است.

تانک ۶۰۰ از گریت وال!

اما برای اینکه در مسیرهای پرپیچ وخم بدنه زیرین این مدل خودرو آسیب نبیند از یک سینی پنج تیکه استفاده کرده که باعث شده اگزوز به شکل متفاوتی قرار بگیرد و برای بهبود بخشیدن زاویه خروج به سمت جانبی هدایت شود.

مطالعه بیشتر  نسل بعدی خودروی کامپکت الکتریکی مرسدس EQC

مشخصات فنی مورگان پلاس ۴ CX-T مدل ۲۰۲۱

با کمک یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ که البته این موتور از کمپانی خودروسازی بی ام و خریداری شده است و با قدرت گرفتن از ۲۵۵ اسب بخار کار خود را انجام می دهد و ضمن اینکه مورگان دارای یک سیستم چهار چرخ محرک ایکس درایو با قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب که آن از باواریایی ها خریداری شده و می تواند به سه شکل مختلف نیز رانندگی کرده که شامل: دیفرانسیل باز، جاده و All- Terrain می باشد.

هامبل وان برقی با سلول های خورشیدی!

جنس سقف این خودرو از کامپوزیت می باشد و به این شکل طراحی شده است که در فضای بین میله های محافظ داخلی و بیرونی قرار دارد. در داخل کابین یک نگهدارنده ویژه بر روی داشبورد طراحی شده که برای حفظ تلفن همراه با دوربین به کار می رود. کیت های کمک اولیه نگهدارنده نقشه و محفظه خنک شونده از ویژگی های این مدل است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی رسمی نسل جدید کیا اپتیما در کرهٔ جنوبی

سجاد ناجی

معرفی مرسدس بنز AMG S65 مدل ۲۰۲۰

mortazavi

مشخصات بی ام و آلپینا ۲۰۲۰

mortazavi

نظر دهید.