مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای جدید | رونمایی از مورگان سه ویلر P101 جدید

خودروهای جدید | رونمایی از مورگان سه ویلر جدید

 این تصاویر اولین خودروی جدید ما در مرحله توسعه است و نشان می دهد که مورگان سه ویلر همچنان یکی از برجسته ترین خودروهای پرفروش خواهد بود. آنچه باقی نمی ماند موتورسیکلت قدیمی این خودرو موتور ۲٫۰ لیتری دو سیلندر بنزینی ۸۲ اسب بخاری است که تا حدی به دلیل عدم تطابق با قوانین سختگیرانه آلایندگی است. خودروی جدید دارای موتور ۱٫۵ لیتری سه سیلندر بنزینی تنفس طبیعی از فورد است.

معرفی مورگان سه ویلر ۲۰۲۱

در حالی که هنوز قدرت موتور مشخص نشده است، مورگان می گوید خودرو جدید از پیشرفت های مهندسی سود می برد، بنابراین انتظار می رود این خودرو زمان شتاب از صفر مایل در ساعت با مدت زمان ۶ ثانیه از ماشین قدیمی را پشت سر بگذارد. با توجه به طرح، به احتمال زیاد ۳ ویلر جدید درایو چرخ عقب باقی می ماند.

انواع مدل خودروهای بنتلی: فلایینگ اسپور هیبریدی ۲۰۲۲

نمونه اولیه دارای برخی از جزئیات طراحی کلیدی است که با ماشین قدیمی به اشتراک گذاشته شده است، مانند محافظ های گل و لای جلو برای لاستیک های باریک و چراغ های جلوی گرد. اگرچه، با جایگزینی موتور دوقلو V در معرض سه سیلندر خطی، قسمت جلویی به طور قابل توجهی تغییر می کند. به نظر می رسد اگزوزهای خروجی جانبی نیز حذف شده اند. ۳ ویلر با ۲۵۰۰ نمونه فروخته شده از زمان عرضه در سال ۲۰۱۱ ، یکی از محبوب ترین مورگانهای فروش در دهه گذشته بوده است.

لوتوس آمیرا

بدون سقف، بدون درها، بدون شیشه جلو  و البته بدون چرخ چهارم  به معنی وزن محدود ۵۲۵ کیلوگرم است. با وجود باد در صورت و بر روی آسفالت، واقعیت بسیار سریعتر احساس می شود. حداکثر سرعت ۱۱۵ مایل در ساعت است ، اما اگر قصد دارید آن را را با تمام سرعت امتحان کنید یک کلاه ایمنی باید همراه خود داشته باشید.

مطالعه بیشتر  رونمایی از یک نسخه موستانگ با طراحی خاص

خودروهای جدید | رونمایی از مورگان سه ویلر جدید | مشخصات فنی مورگان سه ویلر 2021 | پیشرانه، قدرت و سرعت | اخبار خودروهای ایران و جهان

دو چرخ جلو به طور طبیعی هدایت می شوند، در حالی که همه ۸۲ اسب بخار از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ عقب گسترده تر انتقال داده می شوند. راه اندازی موتور به خودی خود یک فرآیند طبیعی است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی پورشه جدید | پورشه ماکان T 2022

mortazavi

معرفی ۴ نسخه شگفت انگیز لوتوس الیس

Sajjad Amanian

شورولت بولت ۲۰۲۳ Chevrolet Bolt EUV

mortazavi

نظر دهید.