مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی ۴ نسخه شگفت انگیز لوتوس الیس

معرفی ۴ نسخه شگفت انگیز لوتوس الیس

کمپانی لوتوس به تازگی ۴ نسخه جذاب از لوتوس الیس را رونمایی کرده است، ما در این مطلب قصد معرفی ۴ نسخه شگفت انگیز لوتوس الیس به نام Lotus Elise Classic Heritage Edition را داریم.

لوتوس چهار نسخه جدید از لوتوس الیس را طراحی کرده است که تفاوت این چهار نسخه در پالت رنگی جذاب و رنگارنگ آن است که این طیف های رنگی به یاد برندگان موفق و پیروز شده تیم لوتوس در مسابقات مختلف طراحی و تولید شده است.

این ترکیب رنگ ها شامل : مشکی طلایی که اشاره به طراحی لوتوس ۷۲D  دارد که توسط امرسون فیتیپالدی رانده شد و در طی فصل فرمول یک ۱۹۷۲ به ۵ پیروزی دست یافت .

 

ترکیب رنگ های قرمز، سفید و طلایی که به طراحی مدل ۴۹B اشاره دارد که راننده آن گراهام هیل در سال ۱۹۶۸ بود.

 

ترکیب رنگ های سفید، آبی، قرمز و نقره ای که از طراحی لوتوس نوع ۸۱ الهام گرفته شده است که توسط نیگل مانسل، الیو د انجلیس و ماریو اندرتی رانده شده بود.

 

چهارمین طرح لوتوس الیس هم ترکیبی از رنگ های آبی و سفید است که بر گرفته از طراحی لوتوس نوع ۱۸ است که در سال ۱۹۶۰، دقیقا ۶۰سال پیش توسط لوتوس استفاده میشد. این خودرو اولین خودروی مسابقه ای لوتوس است که برای مدت زیادی در صدر خودروهای برتر بود و جوایز زیادی با این خودرو برای لوتوس به دست آمد از جمله جایزه بزرگ موناکو به رانندگی استیرلینگ ماس که حدود یک ماه پیش در انگلستان درگذشت.

این چهار نسخه از لوتوس الیس که با نام رسمی Lotus Elise Classic Heritage Edition  معرفی شده است از نظر طراحی داخلی و خارجی پیشرفت هایی نسبت به لوتوس الیس اسپرت ۲۲۰ داشته است و این خودرو به زودی در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید.

هریک از این خودروهای لوتوس الیس با شماره پلاکی منحصر به فرد که روی داشبورد خودرو نصب میشود و اشاره به تولید محدود این خودرو دارد. لوتوس قرار است ۱۰۰ دستگاه از این خودرو را به فروش برساند که تعداد هر نسخه به درخواست مشتریان بستگی دارد.

مطالعه بیشتر  معرفی کانسپت جیپ اسکرمبلر 392 مدل 2023

هرکدام از این نسخه دارای امکاناتی معمولی و رایج از جمله رادیو دیجیتال DAB با چهار بلندگو، تهویه مطبوع، کروز کنترل، چرخ هایی با آلیاژ های فوق العاده سبک با طراحی مسابقه ای و ترمز های دیسکی دو تیکه.

طراحی و ترکیب رنگ ها در داخل خودرو نیز متناسب با بدنه بیرونی آن تغییر میکند، این قسمت ها شامل درب ها ، داشبورد، روکش صندلی، موکت خودرو و… میشود.

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سیتروئن C3 فیس لیفت در انگلیس !!

سجاد ناجی

مدل ماشین های فولکس واگن | بررسی مشخصات فولکس واگن تیگوان آل اسپیس ۲۰۲۲

mortazavi

خودروساز آلمانی: رونمایی از فولکس واگن تایگو مدل ۲۰۲۲ به همراه مشخصات کامل

mortazavi

نظر دهید.