مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی کیا استینگر ۲۰۲۲

کیا استینگر ۲۰۲۲ یک خودروی اسپرت جذاب کره ای است که در سال ۲۰۲۲ قرار است وارد بازار آمریکا شده و مشخصات فنی آن مانند همان مدلی است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود که در برخی موارد نیز ارتقا یافته است. با معرفی خودروهای جدید سایت ۲۲ شرقی همراه باشید تا در ادامه به ذکر مشخصات فنی و ظاهری خودرو پرداخته شود. 

بررسی مشخصات فنی کیا استینگر مدل ۲۰۲۲

در این مدل پایه موتور ۲ لیتری حذف شده و به جای آن پیشرانه ۲٫۵ لیتری توربو شارژ قرار گرفته است که می تواند نهایت قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۲ نیوتن متر را تولید کند که در مدل جی تی لاین نیز ارائه شده است.

ضمن اشاره خودروسازی کیا با افزایش حجم و قدرت موتور اما همچنان مصرف سوخت بدون تغییر باقی مانده است و ۴۵ اسب بخار نیز در نسخه جدید اضافه شده است و به گفته این کمپانی در مدت زمان ۵٫۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

همچنین در مدل تویین توربو نسخه جی تی لاین نیز افزایش قدرت اعمال شده است و با پیشرانه ۳٫۳ لیتری حداکثر قدرت به ۳۶۸ اسب بخار رسیده است و البته در تمامی مدل ها نیز جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک که مجهز به دنده پشت فرمان نیز می باشد، قرار داده شده است.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین کیا استینگر ۲۰۲۲

کیا استینگر در مدل جدید خود با طراحی متفاوت اگزوز زیبایی این خودرو را دوبرابر کرده است و برای طراحی چراغ ها نیز از ال ای دی های جدید در نمای جلو و عقبی خودرو استفاده کرده که در مدل های GT1.GT2 چراغ های راهنما به صورت تمام ال ای دی به کار رفته است و جلو امضای جدید طراحی کیا در چراغ های روز نیز اعمال شده است.

مطالعه بیشتر  بگوئیم جی ام سی کانیون 2023 یا شورولت کلرادو 2!

رینگ ها در این مدل در اندازه های ۱۸ و ۱۹ اینچی هستند که قابل سفارش نیز می باشند و برای طراحی داخلی این خودرو صفحه نمایش ۱۰٫۲۵ اینچی وجود دارد که برای سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو کاربرد دارد و برای قسمت جلو آمپر نیز صفحه نمایش بزرگ دیگر قرار داده شده است.

معرفی ابرخودرو مسابقه ای GMA T50s

ویژگی های دیگری مانند: ترمز هوشمند، سنسور نقطه کور، رادار خطی، هشدار تصادف جلو برای این خودرو در نظر گرفته شده است و روکش صندلی های چرم ناپا و نورپردازی های داخلی به جذابیت آن بسیار اضافه کرده است.

این خودرو قرار است با یک مدل ویژه برای بازار آمریکا با نام “Scorpion ” رونمایی شود و این مدل دارای یک پکیج مخصوص نیز می باشد که تریم مشکی رنگ، رینگ های مخصوص با رنگ مشکی و تریم فیبرکربن از جمله موارد به کار رفته در این پکیج است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی تویوتا جدید | مشخصات کامل تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ 

mortazavi

خودرو خارجی جدید | بررسی سدان دی اس ۹ مدل ۲۰۲۱ DS 9

mortazavi

بررسی لکسوس ال سی Lexus LC Convertible Concept

mortazavi

نظر دهید.