مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی کراس اوور چینی؛ لی شانگ ONE + تصاویر

با یکی دیگر از معرفی خودروهای کراش اوور و شاسی بلند چینی به نام لی شانگ ONE همراه شما هستیم تا به ذکر مشخصات فنی لی شانگ ONE، طراحی کابین لی شانگ ONE، طراحی بدنه لی شانگ ONE در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی بپردازیم…

بررسی شاسی بلند گران قیمت و لوکس چینی با نام لی شانگ ONE

این روزها تب و تاب معرفی خودروهای چینی بسیار زیادتر از قبل شده است و خودروسازان چینی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند و مدت زمان زیادی نیز از فعالیت آنها نمی گذرد از تولیدات لوکس و جدید خود رونمایی می کنند. لی شانگ نیز نام یکی از همین کمپانی های خودروسازی چینی است و اولین تولید خود را در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ نیز این محصول وارد بازار شد.

ورود خودروهای چینی به ایران در ۱۴۰۰ با نام: شاسی بلند بایک BJ40 و نسخه پلاس آن 

لی شانگ ONE از اولین محصولات این خودروسازی می باشد و نام این محصول به معنی ایده آل نخست یا همان اولین رویا می باشد که با مشاهده تصاویر متوجه خواهید شد که در نوع خود بسیار جذاب است که در کلاس خودروهای شاسی بلند و کراس اوور قرار میگیرد.

مشخصات فنی لی شانگ ONE

برای این خودرو یک پلاگین هیبریدی در نظر گرفته شده است و دارای یک موتور ۱٫۲ لیتری بنزینی توربوشارژر است که باک آن حجم ۴۵ لیتر سوخت را دارد که البته موتور بنزینی با این هدف بیشتر کاربرد دارد که بتواند برد حرکتی خودرو را بالا ببرد و خودرو را تا رسیدن به ایستگاه شارژ هدایت کند.

مطالعه بیشتر  معرفی مرسدس بنز AMG S65 مدل 2020

این مدل در آپشن های تک موتوره و دو موتوره قابل سفارش است و با ۳۲۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر قدرت لازم را فراهم میکند. البته با تکنولوژی برد حرکتی که در این مدل قرار داده شده، می تواند به ۸۰۰ کیلومتر هم برسد.

 

لی شانگ ONE در مدت زمان ۶٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و گیربکس این مدل نیز تک سرعته می باشد. ظرفیت باتری در این مدل ۴۰٫۵ کیلووات ساعت است که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و در مدت زمان نیم ساعت، ۸۰ درصد باتری شارژ خواهد شد.

طراحی کابین، طراحی بدنه لی شانگ ONE

در قسمت جلویی، جلو پنجره بزرگ با طراحی چراغ های باریک و همچنین طراحی سپر به لوکس شدن ظاهر آن بسیار کمک کرده است و این طراحی در قسمت عقب خودرو نیز مشاهده می شود که با چراغ های باریک کامل شده است.

ابعاد این خودرو دارای مشخصات زیر است:

  • طول: ۵۰۲۰ میلی متر
  • عرض: ۱۹۶۰ میلیمتر
  • ارتفاع: ۱۷۶۰ میلیمتر

لی شانگ ONE | مشخصات فنی لی شانگ ONE | طراحی کابین، طراحی بدنه |  سایت اخبار خودرو | معرفی خودروهای کراس اوور و شاسی بلند در سایت 22 شرقی

می باشد و فاصله بین محورهای این کراس اوور لوکس نیز ۲۹۳۵ میلیمتر است. وزن این خودرو برابر با ۲۳۰۰ کیلوگرم و ارتفاع آن از سطح زمین نیز ۱۸۰ میلیمتر می باشد.

آئودی RS E-Tron GT 2022 

رینگ های لی شانگ ONE سایز ۲۰ اینچی می باشند، طراحی کابین داخلی این شاسی بلند چینی با یک نمایشگر دیجیتال به صورت یکپارچه در کنسول مرکزی، سیستم تهویه اتوماتیک، پورت های یو اس بی، نمایشگر هدآپ، شارژر بی سیم، دستیار هوش مصنوعی، سنسورهای متفاوت، دوربین ها کامل شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲ | Volvo C40 Recharge

mortazavi

آشنایی با اسپرت سوئدی پاگانی یوتوپیا ۲۰۲۳ Pagani Utopia

mortazavi

مشخصات کامل لکسوس NX مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.