مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی و بررسی مشخصات ولوو C40 ریچارج

ولوو C40 ریچارج کراس اوور جدید از شرکت خودروسازی ولوو می باشد که یک محصول تمام برقی است و در اصل این مدل نسخه کوپه تمام برقی ولوو XC40 ریچارج بود که اکنون معرفی رسمی آن در رسانه ها و یکی دیگر از مدل خودروهای جدید ۲۰۲۱ می باشد. 

مشخصات ظاهری و طراحی کابین ولوو C40 ریچارج

در نمای جلویی این خودرو، چراغ های تمام ال ای دی مشاهده می شود که آخرین تکنولوژی پیکسلی را دارند و در نمای عقبی شیب سقف بیشتر شده و همین باعث می شود که ظاهر کوپه بسیار جذاب شود. در قسمت سقف نیز منحنی در انتها به بال همرنگ سقف وصل شده است که به دنبال طراحی آیرودینامیک مربوط به بدنه خودرو است.

داخل کابین در این مدل بسیار شبیه به  XC40 می باشد و در مدل های متفاوت با رنگ بندی مختلف عرضه می شود که البته برای رعایت محیط زیست اولین خودرویی است که درون آن از چرم استفاده نشده است.

مشخصات فنی ولوو C40 ریچارج

این مدل دارای دو پیشرانه الکتریکی است که در محورهای عقب و جلویی خودرو قرار گرفته است و خروجی ترکیبی در این دو پیشرانه برقی مانند  XC40 ریچارج است و حداکثر قدرت ۴۰۲ اسب بخار و ۶۵۹ نیوتن متر است.

این خودرو در مدت زمان ۴٫۷ ثانیه شتاب گیری کرده و توان باتری در این خودرو ۷۸ کیلووات ساعت است که نسبت به نسخه  XC40 3 کیلووات ساعت بیشتر شده است و با شارژ سریع تنها در زمان ۴۰ دقیقه می توان ظرفیت شارژ را به ۸۰ درصد رساند ضمن اینکه برد مسافت با هر سری شارژ ۴۲۰ کیلومتر براساس استانداردهای WLTP می باشد.

این خودرو به صورت آنلاین به فروش می رسد و قیمت این خودرو نیز هنوز اعلام نشده است اما حدس زده شده که می تواند قیمت ۵۳٫۹۹۰ دلار داشته باشد.

مطالعه بیشتر  نسل جدید فولکس واگن گلف رونمایی شد

همچنین شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت های روز خودرو در بازار ایران را نیز از طریق همین لینک مشاهده کنید. در معرفی دیگر خودروهای ۲۰۲۱ مانند بنتلی بنتایگاه می توانید لینک مربوط به جدیدترین خودروها در همین صفحه را کلیک کنید.

ولوو C40 ریچارج | مشخصات فنی ولوو C40 ریچارج | طراحی کابین و مشخصات ظاهری | قیمت خودرو در بازار ایران | اخبار خودرو ایران و جهان

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی فورد اف-۱۵۰ رپتور ۲۰۲۱

mortazavi

آستون مارتین والکری AMR Pro قدرتمند و سریع!

mortazavi

جنسیس جی ۷۰ ۲۰۲۲ | Genesis G70

mortazavi

نظر دهید.