مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی و بررسی آئودی A3 ، سدان مدرن آلمانی

معرفی و بررسی آئودی A3 ، سدان مدرن آلمانی

قسمت دوم داستان موفقیت آئودی اینجا شکل گرفت در آئودی A3 سدان !

در این مقاله قصد داریم یکی از خودروهای شرکت آئودی را خدمت شما معرفی کنیم : معرفی و بررسی آئودی A3 ، سدان مدرن آلمانی

مدل چهار این خودرو از یک سیستم چند رسانه ای بسیار هوشمند بهره میبرد که در کنار یک دستیار راننده مدرن، خودرویی هوشمند بوجود آورده است. در زیر بدنه این خودرو نیز سیستم تعلیق مدرنی بکار رفته است که رانندگی را به شدت راحت و کارآمد میکند. A3 سدان در تابستان ۲۰۲۰ با فروش در نمایندگی های خود در اروپا وارد بازار خواهد شد.

آئودی جدید ، با ظاهری اسپرت و زیبا در مقایسه با مدل قبلی عرضه خواهد شد. ۴ سانتی متر به طول خودرو افزوده شده و به ۴٫۵ متر رسیده است. عرض خودرو با ۲ سانتی متر افزایش به ۱٫۸۲ متر رسیده است و ارتفاع آن نیز ۱ سانتی افزایش یافته و ارتفاع خودرو ۱٫۴۳ متر می باشد. اعمال این تغییرات هر چند اندک توسط آئودی باعث افزایش فضای صندلی ها و ایجاد فضای کافی برای راننده شده است.

 

نمای بیرونی : ظریف و مستحکم

در نمای جلویی خودرو شاهد قرارگیری یک جلو پنجره بزرگ با طرح مشبک های لانه زنبوری هستیم که به زیبایی موازی خطوط چراغ های جلو طراحی شده اند و فرم ذوزنقه ای دارد. چراغ های جلویی خودرو نیز با فرم زیبایی طراحی شده اند و ال ای دی های به کار رفته در آنها از فناوری ماتریس بهره می برد.

نمای عقبی خودرو نیز با توجه به استفاده از اسپویلری که روی صندوق عقب قرار گرفته و خط و خطوط بکار رفته در امتداد چراغ ها ، شاهد ظاهری اسپرت هستیم ولی به طور کلی شاهد تغییرات زیادی نسبت به نسخه پیشین این خودرو نیستیم.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با آئودی e-tron اسپورت‌بک 2020

متمرکز و دیجیتال در پشت فرمان

پشت فرمان ائودی A3 سدان به خوبی طراحی شده است و بر راحتی راننده تا حد زیادی تمرکز کرده است، این کار با طراحی داخلی عناصر خودرو و استفاده از نمایشگر و عناصر کنترلی به خوبی انجام شده است. نمایشگر و عناصر خودرو از ابزار MMI استفاده کرده و مقداری به سمت راننده متمایل هستند که این امر باعث سهولت در هنگام کار شده است. وجود نمایشگر پشت آمپر ۱۰٫۳ اینچی با خطوط قرمز رنگ گرافیکی زیبایی خاصی به آن بخشیده است ، ضمنا این نمایشگر سه تم متفاوت دارد که با تغییر حالت رانندگی ، بصورت اتوماتیک تغییر می کند.

یکی دیگر از امکانات سیستم چند رسانه ای ائودی امکان ایجاد شبکه اینترنتی وای فای برای مسافران خودرو است. این سیستم مسافران رو با سرعت LTE Advanced به اینترنت متصل می کند.

قابلیت دیگر این سیستم Car-x نام دارد. این سرویس مناطق خطرناک ، محدودیت سرعت و پارکینگ های مجانی کنار جاده را به اطلاع راننده می رساند.

دستیار صوتی آمازون ، امکان شارژ وایرلس تلفن همراه در خودرو ، امکان استفاده از اپلیکیشن های apple car play  و android auto از طریق سیستم عامل های ای او اس و اندروید ، امکان باز کردن قفل خودرو از طریق تلفن هوشمند با کلید اتصال آئودی و امکان شخصی سازی تنظیمات مربوط به رانندگی برای ۶ کاربر از دیگر امکانات این خودرو می باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی از موتور این خودرو در دست نیست اما طبق شنیده ها آئودی از سه موتور مختلف شامل دو موتور TFSI و یک موتور TDI استفاده می کند که مورد مشترک در هر سه آن ها راندمان بالاست. موتور TDI این خودرو دو لیتری خواهد بود و توانایی تولید ۱۵۰ اسب بخار را خواهد داشت و از گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه بهره خواهد برد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کانسپت جدید رنو ۵ Diamant مدل ۲۰۲۲

mortazavi

بررسی تخصصی ب‌ام‌و X1

سجاد ناجی

پورشه ۹۱۱ GT2 RS با ۷۰۰ اسب بخار

mortazavi

نظر دهید.