مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی هیوندا آیونیک برقی ۲۰۲۰

هیوندای آیونیک برقی ۲۰۲۰ | مشخصات فنی هیوندا آیونیک برقی ۲۰۲۰ |طراحی کابین هیوندا آیونیک برقی مدل ۲۰۲۰ | ویژگی های ظاهری هیوندا آیونیک برقی 

مدل های جدید شرکت هیوندا: آیونیک برقی ۲۰۲۰ Hyundai Ioniq Electric US

مدل فیس لیفت آیونیک الکتریکی که در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و در کشور هلند نیز این مدل معرفی شد، از اصلی ترین به روز رسانی ها بر روی این خودرو که باتری آن می باشد را می توان بدان اشاره کرد و البته ظرفیت باتری هیوندای آیونیک با ۳۶ درصد افزایش نسبت به قبل از ۲۸ کیلووات ساعت به ۳۸٫۳ کیلووات ساعت رسیده است.

با افزایش دادن ظرفیت باتری، قابلیت شعاع حرکتی هیوندا آیونیک برقی نیز به ۳۱۱ کیلومتر ارتقا پیدا کرده است و از دیگر تغغیراتی که بر روی این مدل خودرو اعمال شده است می توان به شارژر ۶٫۶ کیلوواتی این خودرو با یک شارژر ۷٫۲ کیلووات ساعتی از نوعType 2 AC اشاره کرد که شارژر سریع ۱۰۰ کیلوواتی می تواند ۸۰  درصد ظرفیت باتری را در ۵۴ دقیقه شارژ کند.

مشخصات فنی هیوندا آیونیک برقی ۲۰۲۰

موتور برقی هیوندای آیونیک ۲۰۲۰ به نسبت مدل قبلی تغییری نکرده است و با هیوندای کنا برابر می باشد که قادر است ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و مانند هیوندای کنا برقی در آیونیک هیوندای برقی هم از سیستم بازیابی نیروی ترمز که برای راننده این امکان را فراهم می کند که تنها با یک پدال رانندگی کرده و با نگه داشتن پدال سمت چپ پشت فرمان خودرو را متوقف کند و احتیاجی به پدال ترمز برای متوقف کردن خودرو وجود ندارد.

مطالعه بیشتر  معرفی مزدا MX-2021 میاتا

Hyundai Ioniq Electric US دارای یک سیستم هوشمند بازیابی انرژی ترمز است و می تواند دخالت خود را بر اساس شرایط جاده مثل: شیب و سرعت ترافیک تغییر بدهد که هیوندای آیونیک ۲۰۲۰ علاوه بر حالت های رانندگی اکو، کامفورت و اسپرت دارای یک حالت رانندگی جدید به نام اکوپلاس می باشد و در حالت اکوپلاس راننده قادر است مصرف انرژی خودرو را کاهش و همزمان با شعاع حرکتی آن را افزایش دهد.

هیوندای آیونیک برقی 2020 | مشخصات فنی هیوندا آیونیک برقی 2020 |طراحی کابین هیوندا آیونیک برقی مدل 2020 | ویژگی های ظاهری هیوندا آیونیک برقی 
هیوندای آیونیک برقی ۲۰۲۰ | مشخصات فنی هیوندا آیونیک برقی ۲۰۲۰ |طراحی کابین هیوندا آیونیک برقی مدل ۲۰۲۰ | ویژگی های ظاهری هیوندا آیونیک برقی 

از آنجائیکه این خودرو داری سیستم بلولینک است و از قابلیت های ارتباطی بالاتری نیز برخوردار است که در مدل جدید راننده می تواند با استفاده از یک برنامه قفل درها و سیستم تهویه مطبوع خودرو را از راه دور کنترل کرده و این برنامه بر روی تلفن های همراه هوشمند نصب می شود و میتواند شارژ باتری را نیز به صورت آنلاین نشان بدهد.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین هیوندای آیونیک برقی ۲۰۲۰

این خودرو دارای نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی است که به صورت سفارشی قرار داده شده و تغییرات ظاهری البته برای این مدل کمی محدودتر می باشد و می توان به چرم صندلی ها، کروم تیره ای که بر روی داشبورد انتخاب شده، عایق بندی به صورت صوتی به شکل بسیار بهتر، نورپردازی های داخلی، سطح براق کلیدهای کابین اشاره کرد.

در بدنه هیوندا آیونیک برقی برای جلو پنجره آن طرح جدیدی انتخاب شده است و سپر جلو نیز تغییراتی را به خود دیده که در قسمت پایینی آن استفاده از رنگ نقره ای دیده می شود. چراغ های قسمت جلویی و عقبی این مدل از شرکت هیوندا نیز با طرحی جدید نصب شده اند که رینگ های جدید ۱۶ اینچی و ۴ رنگ جدید برای بدنه انتخاب شده است. در ۲۲ شرقی قصد بر این است که تمامی خودروهای روز دنیا و همراه با مدل هایی که شرکت سازنده تا به حال تولید کرده مورد نقد و بررسی قرار بگیرد، مطلب پیشنهادی برای مطالعه یکی از مدل های خودرو هیوندا به نام هیوندا i30 فست بک N line می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

امکانات فنی و کابین داخلی هیوندای پالیسید ۲۰۲۳

mortazavi

تعریف دوباره تجمل در خودرو

سجاد ناجی

جدیدترین خودروهای جهان | مورگان پلاس ۴ CX-T مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.