مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲، ( ۲۰۲۲ Mitsubishi Outlander )

همراه با سایت اخبار خودرو ایران وجهان باشید تا یک کراس اوور زیبا و جذاب از کمپانی میتسوبیشی مدل ۲۰۲۲ را با مشخصات فنی و ظاهری معرفی کنیم و در دسته خودروهای جدید ۲۰۲۲ این مدل شاید یکی از کراس اوورهای مقرون به صرفه ای باشد که طرفداران زیادی دارد و به زودی نیز روانه بازار خواهد شد. 

یک کراس اوور تقریبا کوچک و جمع و جور این امکان را به شما می دهد که بتوانید از یک وسیله نقلیه بهترین استفاده را در زمان و مکان های مختلف داشته باشید. خریداران واقعی میتسوبیشی بیشتر به دنبال این هستند که این خودرو در مدل جدید خود تا چه حد جایگری دارد و البته این شاید تنها موضوعی باشد که میتسوبیشی کمی بیشتر بر روی آن متمرکز شده است.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ دارای بهترین تجهیزات ایمنی و سازگار و ساخته شده با فناورهای جدید و قابل دسترس است که البته قیمت بسیار معقولی نیز در بازار دارد که قیمت خودرو میتسوبیشی ۲۵۷۹۵ دلار تعیین شده است و به خاطر قیمت خودرو میتسوبیشی ۲۰۲۲ یکی از مقرون به صرفه ترین کراس اوورهای امروزی سه ردیفی است.

تویوتا GR 86 مدل ۲۰۲۲

این خودرو به دلیل شفافیت بالایی که دارد، می توان گفت یک نیسان روگ Nissan Rogue با چهره ای کاملا جدید است. این دو برند برای ساخت چنین وسایل نقلیه ای، در حال حاضر نیز با یکدیگر همکاری میکنند و سعی در پنهان کردن آن نیز ندارند و البته می توان گفت که نیسان یک وسیله نقلیه بزرگتر است و چنانچه فردی بخواهد این خودرو را با صندلی های بیشتری در اختیار داشته باشد پس دلیلی ندارد که نخواهد میتسوبیشی ۲۰۲۲ را نخرد!

مشخصات ظاهری و طراحی بدنه میتسوبیشی ۲۰۲۲

کمپانی میتسوبیشی از دو کلمه ” قابل اعتماد ” و ” باشکوه”  برای این مدل خود استفاده کرده است و آنچه قابل مشاهده است، جلو پنجره مشبک است که آن را میتوان از یک مایلی نیز تشخیص داد، چراغ های LED باریک اسپرت است که در قسمت سپر بالایی قرار گرفته است و چراغ های پایینی نیز کمی پایین تر قرار گرفته است. رنگ جلو پنجره نیز کمی سیاه کروم طراحی شده است و علامت برجسته علامت برجسته “OUTLANDER” در سرتاسر خط به خوبی لمس می شود. چرخ های اسپرت ۲۰ اینچی نیز به جذابیت این خودرو بسیار کمک کرده است ضمن اینکه سقف متحرک دارای خطوط که تا انتهای قسمت عقبی خودرو امتداد پیدا کرده است و ظاهر این خودور را به اسپرت شدن نزدیک تر کرده که همراه با چراغ های عقبی می توان گفت خشن تر به نظر می رسد که همراه با جزئیات مشکی و زیبا طراحی ظاهری به مراحل تکمیلی خود رسیده است.

تلاش کمپانی خودروسازی میتسوبیشی برای این است که این سبک اوتلندر را به عنوان یک سبک مونترو وابسته کند و چنانچه زرق و برق کافی از این خودرو مشاهده می شود می توان گفت نمایه هایی از یک خودروی آفرودی را هم در این کراس اوور زیبا میتوان مشاهده کرد. این خودرو از نظر پهنا مقداری در حدود ۲٫۵ اینچ نسبت به نیسان Nissan Rogue  افزایش داشته است و این تفاوت بیشتر در قسمت طراحی کابین به چشم میخورد. همین نشان میتسوبیشی بر روی خودرو کفایت میکند تا این خودرو از نیسان روگ متمایز شود.

مشخصات جنسیس X کوپه

طراحی کابین میتسوبیشی با باز کردن درب خودرو و مشاهده صندلی ها دیده می شود که سه ردیف صندلی در قسمت عقبی خودرو در این کراس اور قرار داده شده است. اما این آپشن در نیسان روگ مشاهده نمی شود و با اعتراف کمپانی میتسوبیشی صندلی عقب خودرو استفاده های متفاوتی را نیز میتواند داشته باشد.

مطالعه بیشتر  مک‌لارن اسپیدتیل رکورد پیشین مک‌لارن F1 را ارتقا داد

استفاده از چرم نارنجی و مشکی برای دوخت صندلی ها باعث جذاب شدن طراحی داخلی این کراس اوور شده است و حتی این چرم نارنجی و مشکی به پانل ها و داشبورد نیز رسیده است. فرمان این خودرو نیز تزئین شده با چرم است و تغییراتی نسبت به نیسان روگ دارد که در این مدل، فرمان خودرو کمی پهن تر و به اصطلاح خوش دست تر می باشد که در نیسان روگ فرمان خودرو کمی حالت نازک تری دارد.

قرارگیری یک صفحه نمایش لمسی ۹٫۰ اینچی مانند تمامی خودرو کاربرد اطلاعات و سرگرمی را برای راننده دارد که نسبت به نسخه قبلی خود ۱٫۰ اینچی افزایش پیدا کرده است. برای سیستم صوتی نیز به گفته این کمپانی قابلیت آن برای اندروید فعال نمی باشد.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲

پیشرانه میتسوبیشی Outlander یک موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۸۱ اسب بخار است که با یک گیربکس استاندارد تجهیز شده است. در این خودرو حالت رانندگی بر اساس: حالت Eco ،Normal ،Tarmac ،Gravel ،Snow و Mud، که منحصر به فرد AWD است و مخصوص زمان سخت شدن است. مدل محرک چرخ جلو فقط با پنج حالت ارائه می شود.

قدرت در این خودرو به خوبی مشاهده می شود مخصوصا در زمان هایی که خودرو در حال سبقت گرفتن در آزادراه ها باشد. همچنین این خودرو از نظر طول، عرض و وزن در مقایسه با نیسان روگ کمی سنگین تر است و به همین دلیل مصرف سوخت در این خودرو نیز بالاتر می رود.

یتسوبیشی 2022 | مشخصات فنی میتسوبیشی 2022 | طراحی بدنه | مشخصات ظاهری | سایت اخبار خودرو | معرفی خودروهای جدید | قیمت خودرو در بازار ایران 

همانطور که گفته شد این خودرو یکی از به صرفه ترین کراس اوورهایی است که می توان خریداری کرد و با اضافه تر شدن صندلی در ردیف های عقب کمی قیمت آن نیز تغییر پیدا کرده است. در نهایت اگر تمایل به انتخاب یک کراس اوور خشن و اسپرت با حالت رانندگی های مختلف دارید که در مواقع ضروری بتواند مانند یک آفروید عمل کند و البته قیمت مناسبی نیز داشته باشد تنها یک انتخاب عالی و مناسب کراس اوور میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ است!

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

اخبار بازار خودرو خارجی | نیسان X تریل جدید ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی کانسپت داچیا مانیفستو مدل ۲۰۲۲

mortazavi

مشخصات خودروی سینگر توربو در خودروی سال ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.