مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی مزدا MX-2021 میاتا

معرفی مزدا MX | مزدا MX-2021 میاتا | مشخصات مزدا MX-2021 میاتا 

مزدا MX-5 میاتا ۲۰۲۱ با افزایش قیمت اندکی معرفی شده اما خب این خودرو دارای رنگ بدنه جدید، تکنولوژی و آپشن های بیشتر و بهتر است.

میاتا ۲۰۲۱ هم‌اکنون قیمت پایه ۲۶۸۳۰ دلاری داشته درحالی‌که قیمت مدل سال پیش آن از ۲۶۵۸۰ دلار شروع می‌شد. مدل RF با سقف سخت جمع شونده هم همان قیمت قبلی یعنی ۳۳۰۴۵ دلار را دارد.

تریم گیربکس قیمت مدل سقف نرم قیمت مدل RF
MX-5 Sport ۶-Speed Manual $۲۶,۸۳۰
MX-5 Sport ۶-Speed Automatic $۲۸,۱۸۰
MX-5 Club ۶-Speed Manual $۳۰,۲۹۰ $۳۳,۰۴۵
MX-5 Club ۶-Speed Automatic $۳۰,۸۹۰ $۳۳,۶۴۵
MX-5 Grand Touring ۶-Speed Manual $۳۱,۷۷۰ $۳۴,۵۲۵
MX-5 Grand Touring ۶-Speed Automatic $۳۲,۲۹۵ $۳۵,۰۵۰

تمامی تریم های مزدا میاتا ۲۰۲۱ هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه می‌شوند درحالی‌که مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو فقط در تریم کلاب دارای این تجهیزات بود.

 

قیمت رنگ‌های مرغوب میاتا ۲۰۲۱ نیز تغییر کرده است. رنگ میکای سفید این خودرو که قبلاً ۲۰۰ دلار قیمت داشت حالا به ۳۹۵ دلار رسیده است. رنگ خاکستری متالیک نیز با افزایش ۱۹۵ دلاری مواجه شده و به ۴۹۵ دلار رسیده است. قیمت رنگ قرمز بدون تغییر ۵۹۵ دلار باقی مانده است.

تریم کلاب CX-5 معرفی مزدا MX-2021 میاتا با گیربکس دستی همچنان قابل سفارش با پکیج برمبو/BBS/ریکارو است. این پکیج شامل ترمزهای جلوی برمبو، رینگ‌های ۱۷ اینچی BBS و صندلی‌های اسپورت و گرم شونده ریکارو است. این پکیج در مدل‌های سقف نرم و RF به ترتیب ۴۴۷۰ و ۴۶۷۰ دلار قیمت دارد

مطالعه بیشتر  معرفی خودروی جیلی امگرند GSe

مدل پرچم‌دار گرند تورینگ به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تری را تجربه کرده است. رنگ آبی تیره برای اولین بار و با قیمت ۳۰۰ دلار در دسترس بوده درحالی‌که مشتریان می‌توانند پوشش چرم ناپا برای کابین را نیز سفارش دهند. سیستم اطلاعات سرگرمی این مدل نیز دارای اپل کارپلی بی‌سیم است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

انواع شاسی بلند چینی | مشخصات هاوال H6S مدل ۲۰۲۱

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲: مرسدس بنز EQB 2022 + عکس

mortazavi

طراحی با الهام از طبیعت و مواد بازیافتی در کیا نیرو ۲۰۲۳، دستاورد جدید خودروساز خارجی

mortazavi

نظر دهید.