مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی مرسدس بنز Mercedes-Benz EQT Concept (2021) | EQT

کمپانی مرسدس که سالهای زیادی است یک برند لوکس و گران قیمت به شمار می رود در تازه ترین اقدامات خود از مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQT رونمایی کرده است که در این مطلب از معرفی جدیدترین خودروهای دنیا به ذکر مشخصات فنی مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQT  و توصیف طراحی کابین و بدنه می پردازیم…

معرفی کانسپت جدید از مرسدس با نام “مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQT”

خودروسازی مرسدس از یک مدل مفهومی به نام EQT رونمایی کرده است و لازم است بدانید که این خودرو ون زیبا در اصل متعلق به نسل بعدی eCitan می باشد و در مدت زمان کوتاهی نیز به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بدانید در مورد نسخه جدید مرسدس ۲۰۲۱: مرسدس کلاس E 2021

طراحی کابین و بدنه مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQT

خانواده EQ ها در مرسدس با جلوپنجره ای بسیار زیبا و خاص به بازار آمده اند و در این مدل نیز با مشاهده تصاویر می توانید ستاره های کوچکی که برای طراحی این جلو پنجره در نظر گرفته شده است را ببینید. قرار گیری این ستاره با قابلیت نورانی شدن به جذابیت این وَن خودرو بسیار افزوده است. چراغ های اصلی با زاویه های تیزی که داده شده و نورپردازی این قسمت باعث شده تا در نوع خود بی نظیر و لوکس در دنیای وَن ها باشد.

خودروهای ۲۰۲۱: کوپرا فورمنتور هیبریدی

رینگ های ۲۱ اینچی ایرودینامیکی و البته دستگیره های مخفی از دیگر ویژگی های این مدل به شمار می رود. برقی شدن درب ها در این وَن به صورت کشویی باعث شده تا علاوه بر ورود و خروج بسیار راحت تر بتوانید در نهایت یک مدل مفهومی بسیار زیبا و فول امکانات را مشاهده کنید.

سقف پانورامیک به همراه شیشه های جانبی فضای بسیار خاصی را برای کابین داخلی مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQT ایجاد کرده است. ابعاد این مدل کانسپت از مرسدس به شرح زیر است:

  • طول: ۴۵۴۵ میلی متر
  • عرض: ۱۸۶۳ میلیمتر
  • ارتفاع: ۱۸۲۶

لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱ 

که باعث شده این مدل در دسته وَن های مسافربری کوچک قرار بگیرد و تنها تا ۷ سرنشین را می تواند در خود جای دهد. پوشش چرمی که به وضوح در تصاویر دیده می شود با بهترین کیفیت بوده و با قرار گیری یک  صفحه نمایش در کنسول میانی نیز می توان به راحتی سیستم سرگرمی و اطلاعات را در اختیار داشت.

مطالعه بیشتر  تصاویر رسمی از تغییرات کیا اسپورتیج 2022 + مشخصات، تصاویر و ویدئو

به گفته کمپانی مرسدس فضای بار در این مدل هم بسیار عالی است و می توان به راحتی وسایل مورد نیاز را در آن جای داد و در صورت کمبود جا می توان صندلی های عقب را که قابلیت تا شدن دارند نیز برای استفاده از فضای بیشتر به کار گرفت. پ

مشخصات فنی مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQT

کمپانی خودروسازی مرسدس هنوز جزئیات دقیقی از این مدل را ذکر نکرده است اما این مدل دارای یک پیشرانه مشترک با رنو کانگو E-Tech Electric  به بازار عرضه خواهد شد.

پیش بینی شده که تعداد اسب بخار در این مدل ۱۰۱ اسب بخار و نهایت گشتاور نیز ۲۴۵ نیوتن متر می باشد و وظیفه تامین انرژی را به وسیله یک باتری ۴۵ کیلوواتی تامین میکند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رنجروور ولار ۲۰۲۱ + تصاویر Land Rover Range Rover Velar

mortazavi

نسل هفتم ب ام و M5 پا به عصر جدید گذاشت معرفی BMW M5 2025

mortazavi

جدیدترین ماشین بی ام و ۲۰۲۲ | بی ام و iX Flow

mortazavi

نظر دهید.