مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی فورد ماستنگ مک ایی ۲۰۲۱

خودروی ماستنگ مک ایی ۲۰۲۱ | مشخصات فنی خودروی فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱ | طراحی کابین فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱ | مشخصات ظاهری فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱

بررسی خودروی فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱

با حفظ اصالت موستانگ، اولین خودروی تمام الکترونیکی فورد تولید شده است که با نام فورد موستانگ مک ای  به بازار معرفی شد و از مشخصات فنی خوبی برخوردار است.

موستانگ از سابقه درخشان بالایی برخوردار است که با گذشت ۵۵ سال از تولید کردن نسل اول، همچنان پرفروش ترین خودروی کوپه در دنیا می باشد.

عرضه کردن بیشتر از ۱۰ میلیون موستانگ تا به این زمان که در دو نوع مدل خود بسیار موفق بوده که یکی  فورد می باشد و از جمله موفق ترین محصولات تجاری تاریخ ستاره ای درخشان در دنیا می باشد.

خودروی فورد برای اینکه بتواند همچنان اصالت موستانگ را حفظ کند، فقط برای یکبار در ابتدای دهه ۷۰ میلادی، مک ای به سبد فورد اضافه شد تا یک مدل کوپه ۲ درب مانند موستانگ اصلی منتهی با بدنه بزرگتر وارد خط تولید شود که البته این مدل خیلی پرفروش نبود و در سال ۲۰۱۹ اولین محصول تمام برقی فورد با کلاس بدنه کراس اور و الگو گرفته از موستانگ معرفی شد و یک تحول بزرگ در تاریخ این شرکت شد.

مشخصات فنی خودروی فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱

فورد موستانگ مک ای ۲۰۲۱ با دو نوع باتری تولید می شود که با توجه به وزن خالص خودرو، نقش  بسیار مهمی برای طی کردن مسیر دارد که شارژ کامل خودرو  را هم نگه می دارد.

مطالعه بیشتر  خودروی Xingyue L، کراس اوور جدید از مدل خودروهای 2021 جیلی + عکس

در مدل استاندارد از بسته ۲۸۸ سلولی با ظرفیت ۷۵٫۷ کیلووات بر ساعت است و این در صورتی است که نمونه های تجهیز شده به باتری های ۳۷۶ سلولی با ظرفیت ۹۸٫۸ کیلووات ساعت تولید می شوند.

تفاوتی که در این موضوع مطرح است در دو مدل ۷۵٫۷ و ۹۸٫۸ کیلووات ساعتی می باشد و به صورتیکه در نوع اول دارای پیشرانه در قسمت عقب و  نوع دوم مجهز شده به ۲ پیشرانه بر روی محورهای عقب و جلو می باشد.

شارژر دیواری که شرکت تولید کننده این خودرو ارائه می کند به تمامی خریدارات مک ای ارائه می شود و در زمان اتصال خودرو به ۱۱۰ ولت در هر ساعت تقریبا ۵ کیلومتر شعاع حرکتی فراهم می کند. در هنگام استفاده از این شرایط برق ۴۴۰ ولت نزدیک به ۳۵کیلومتر در ساعت می باشد.

فورد موستانگ مک ای نشان دهده قدرت بالا و توانایی های ک محصول اسپرت می باشد و با این تعاریف قوی ترین نسخه موستانگ مک ای با کد GT عملکردی چشمگیر در شتاب گیری و فرمان پذیری می باشد.

موستانگ مک ای دارای قدرت ۴۵۹ اشب بخار و گشتاور ۸۳۰ نیوتن متر است که با احتساب سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۳٫۵ ثانیه فراهم می شود.

خودروی ماستنگ مک ایی 2021 | مشخصات فنی خودروی فورد ماستنگ مک ای 2021 | طراحی کابین فورد ماستنگ مک ای 2021 | مشخصات ظاهری فورد ماستنگ مک ای 2021
خودروی ماستنگ مک ایی ۲۰۲۱ | مشخصات فنی خودروی فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱ | طراحی کابین فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱ | مشخصات ظاهری فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱

طراحی کابین فورد و مشخصات ظاهری فورد ماستنگ مک ای ۲۰۲۱

این خودرو در نمای ظاهری با جلو پنجره ۶ ضلعی و چراغ های اسپرت که LED نیز می باشند و بسیار زیبا و چشم نواز نیز مشاهده می شوند گه می توان گفت با مدل ۲۰۱۹ تفاوت هایی دارد که در مدل کوپه در انتهای سقف و چراغ های سه گانه در پشت خودرو نیز قرار دارد.

مطالعه بیشتر  مدل خودروهای پورشه جدید | پورشه ماکان GTS مدل 2022

علاوه بر چراغ ها دستگیره های سنتی بر روی بدنه حذف شده ایت که برای وارد شدن به داخل کابین دکمه هایی در قسمت سمت راست شیشه های پنجره وجود دارد که با فشار دادن آنها قفل آزاد می شود.

برای ردیف جلویی این ماشین دستگیره های باریک و سیاه رنگی تعبیه شده است که باز کردن درب ها را ساده تر می کند و البته این ابزار برای درهای عقب هنوز نصب نشده است.

برای کاور صندلی ها از چرم با بهترین کیفیت استفاده شده است که البته چرم حیوانی نمی باشد و مواد قابل بازیافتی می باشد که تحت الگوی چرم مصنوعی ساخته شده است.

این مدل دارای یک نمایشگر ۱۵٫۵ اینچی در وسط داشبورد مجهز شده به دستیار صوتی آمازون الکسا و دیگر امکانات گوگل هوم است. برای پنل پشت فرمان نمایگشر تمام رنگی ۱۰٫۲ اینچی وجوددارد وامکاناتی مانند سیستم صوتی از برند بنگ اند اولافسن و فناوری دید ۳۶۰ درجه کامل ترین بسته آپشن های ایمنی فورد است.

مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می شوند از تفاوت هایی با مشخصات فنی بسیار خوبی هستند که برای همه سلیقه ها با قیمت های مختلف می باشد و برای معرفی مطلب امروز ۲۲ شرقی فورد برانکو ۲۰۲۱ برای علاقه مندان این مدل خودرو است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای جدید رنو (Megane)| رنو مگان مدل ۲۰۲۱

mortazavi

معرفی نسل جدید ولوو S90

سردبیر

جدیدترین خودروهای رنو | شاسی بلند مگان E Tech Electric

mortazavi

نظر دهید.