مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی فورد برانکو ۲۰۲۱

فورد برانکو ۲۰۲۱ | مشخصات فنی فورد برانکو ۲۰۲۱ | طراحی کابین  | مشخصات ظاهری | ماشین های ۲۰۲۱ 

بررسی و ویژگی های خودروی فورد برانکو ۲۰۲۱

مدل برانکو یکی از قدیمی ترین محصول فورد در کلاس های شاسی بلند اسپرت می باشد و محصول ۲۰۲۱ آن با طراحی های دو درب و چهار درب می باشد.

البته این مدل های دو درب و چهار درب تفاوت های به خصوصی با یکدیگر ندارند و دوی این مدل ها مناسب برای عبور و مرور در جاده ها می باشند و از جمله تغییرات جدیدی که در این نسل جدید وجود دارد سقف فلزی آن می باشد و امکان جداسازی آن در هر دو نسخه وجود ندارد.

مشخصات فنی فورد برانکو ۲۰۲۱

مدل فورد برانکو ۲۰۲۱ در مدل استاندارد به یک موتور ۲٫۳ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ اکوبوست تجهیز شده است که می تواند ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند.

این مدل که جدید طراحی شده است می تواند از یک موتور V6 توئین توربوشارژ ۲٫۷ لیتری اکوبوست با قدرت ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتن متر نیز بهره می برد.

ضمن اینکه این خودرو دارای یک جعبه دنده دستی ۷ سرعته خودکار می باشد و نزدیک به ۱۵۸۰ کیلوگرم وزن دارد و با افزایش امکانات به این وزن رسیده است.

فورد برانکو 2021 | مشخصات فنی فورد برانکو 2021 | طراحی کابین فورد برانکو 2021 | مشخصات ظاهری فورد برانکو 2021 | ماشین های 2021 
فورد برانکو ۲۰۲۱ 

طراحی کابین و مشخصات ظاهری فورد برانکو

در این مدل خودرو که قبلا گفته شد در نسخه های دو درب و چهار درب وجود دارد و تفاوت های زیادی البته در نسخه های استاندارد دارد که در عوض شباهت های فراوانی با نسل اول برانکو که در سالهای ۱۹۶۵ دارد.

مطالعه بیشتر  معرفی اجمالی (2020) DS9

در این مدل های استاندارد و اسپرت می توان به طراحی کابین نیز اشاره کرد که دارای تغییراتی می باشد و از دیگر تغییرات این خودرو چراغ های اصلی و پوشش محافظ خودرو می باشد.

در نسخه های چهار درب اسپرت نمایشگر ۸ اینچی و کلیدگردانی مشابه با دسته دنده است که علاوه بر آن یک نمایشگر رنگی مخصوص که عملکردی مانند پنل پشت فرمان دارد و در مدل چهار درب اسپرت نیز موجود می باشد.

اما در مدل دو درب این خودرو یک نمایشگر ۱۲ اینچی در خودرو موجود میباشد و جنس چرم های مورد استفاده در صندلی ها نیز فرق می کند.

مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده اند هر کدام به نوبه خود جزء بهترین خودروها می باشند و برای معرفی می توان بنتلی بنتایگا اسپید ۲۰۲۱ را معرفی کرد که یکی از مدل های شاسی بلند پرسرعت می باشد که امکانات منحصر به فردی نیز دارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اولین تصاویر جنسیس G90 2023 طراحی ظریف تر و جذاب تر!

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲: تصاویر لو رفته از تویوتا تاندرا

mortazavi

ماشین های کیا جدید سال | کراس اوور جدید کیا EV6 2022

mortazavi

نظر دهید.