مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی سیتروئن C3

ابرکراس فیس لیفت با نام ” سیتروئن C3 ” به تازگی به بازار وارد شده است و تغییرات ظاهری و مشخصات فنی در ادامه مطلب جدیدترین خودروها از سایت ۲۲ شرقی ذکر خواهد شد.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین سیتروئن C3

سیتروئن ابرکراس فیس لیفت از کانسپت CX perience طراحی شده است و ظاهر این خودرو کاملا متفاوت است که در ظاهر تغییرات سپر و چلوی پنجره مشاهده می شود که کاملا باز طراحی شده است و در چراغ های جلو، ال ای دی به صورت استاندارد وجود دارد و سقف تا  قسمتی نیز بالا آمده است که C3 ایرکراس در کنار C4 ظاهر جذاب تری نیز دارد.

ترکیب های ظاهری که برای این مدل قابل سفارش هستند ۷۰ حالت خاص هستند و این یعنی نسبت به مدل قبل مشتری انتخاب بیشتری دارد و سه رنگ نیز به آن اضافه شده است که مجموع رنگ های قابل سفارش را به ۷ می رساند و انتخاب سه رنگ متفاوت هم برای سقف وجود دارد تا این خودرو مطابق با سلیقه مشتری و رنگ بندی قطعات بدنه سفارش شده باشد.

برای طراحی کابین در این مدل صندلی های پیشرفته و جدید این کمپانی یکی از جذابیت های دیگر آن است و در مرکز خودرو یک کنسول قرار داده شده که فضای بیشتری را نسبت به مدل قبل دارد و با دری کشویی باز شده است و سیستم سرگرمی و اطلاعات نیز به روز شده است که یک صفحه نمایش ۹ اینچی جدید در مرکز وجود دارد که وضوح بالاتری داشته و از اتواندروید و اپل کارپلی پیشتیبانی میکند. شارژر بی سیم تلفن همراه نیز از قابلیت این مدل می باشد.

مطالعه بیشتر  خودروسازان چینی | مدل برقی IM Airo

امکانات ایمنی مانند:

  • هدآپ
  • ترمز هوشمند
  • دوربین عقب با انطباق بر آینه ها

می توان اشاره کرد که این خودرو سیستم چهار چرخ محرک مجهز نمی باشد و سیتروئن سیستم های کنترل حرکت در سربالایی ها و سراشیبی را برای رانندگی بهتر در این خودرو قرار داده است که به صورت آپشن برای مشتریان قابل سفارش است.

مشخصات فنی سیتروئن C3

ابرکراس فیس لیفت سیتروئن C3 با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی تولید شده است و موتور بنزینی آن ۱٫۲ لیتری توربوشارژ است که خروجی های ۱۰۸ و ۱۲۸ اسب بهاری داشته و پیشرانه ۱٫۵ لیتری و ۱٫۶ لیتری دیزل با خروجی های ۱۰۸ و ۱۱۸ اسب بخاری آن هم تولید شده است.

سیتروئن C3 | مشخصات فنی سیتروئن C3 | طراحی کابین و مشخصات ظاهری | ماشین های جدید تولید 2021 | سایت خبر خودرو | بررسی خودروهای سال

از دیگر مدل های جدید ورود به بازار در ۲۰۲۱ می توان به معرفی مشخصات لکسوس IS 500 نسخه F اسپرت اشاره کرد که دارای مشخصات فنی بسیار جالبی است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات ابر خودروی پاگانی کودالونگا ۲۰۲۲

mortazavi

جدیدترین پیکاپ هوندا با نام “کانسپت هوندا ریجلاین Honda Ridgeline Concept

mortazavi

آلپینا B8 گرن کوپه با قلب تپنده ۴٫۴ لیتری معرفی شد

سجاد ناجی

نظر دهید.