مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی رنو تلیسمان ۲۰۲۰

معرفی رنو تلیسمان 2020

رنو تلیسمان از ابتدای رونمایی بخاطر طراحی منحصر به فردش مورد توجه بسیاری قرار گرفت، حال کمپانی رنو در جدیدترین نسخه از این خودرو روی نقطه قوت این خودرو یعنی زیبایی آن تمرکز کرده و تغییراتی در ظاهر به جهت افزایش محبوبیت آن ایجاد کرده است.

در قسمت جلویی، جلو پنجره مشبکی جدیدی از جنس کرومیک با ظاهری براق و همچنین مشبک های بخش پایین سپر جلو دچار تغییر شده است و با نمونه قبلی متفاوت است. در نسخه فول این خودرو شاهد تغییراتی در چراغ های LED هستیم از جمله استفاده از فناوری LED MATRIX در چراغ جلو .

در قسمت عقب خودرو ظاهر رنو با ایجاد تغییراتی ظاهر خودرو را پخته تر کرده است و مانند قسمت جلویی خودرو، طراحی چراغ های LED را اسپرت کرده و با اعمال تغییرات در مشبک های زیر سپر و استفاده از مشبک های کرومیک و براق ، قسمت عقب این خودرو را زیباتر کرده است.

آنتن کوسه ای شکلی که رنو در عقب خودرو کار کرده، علاوه بر بهبود عملکرد سیستم چند رسانه ای، زیبایی خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است و ظاهر خودرو را اسپرت تر کرده است.

زمانیکه راننده به وسیله نقلیه نزدیک می شود، هد لایت ها و چراغ های تعبیه شده روی دستگیر در روشن شده و به نوعی به راننده خودرو خوش آمد می گویند !

در کابین سرنشینان عقب خودرو نیز تلیسمان به کوچک ترین جزئیات نیز توجه بسیاری کرده است. نمایشگر منحصر به فرد ۹٫۲ اینچی آن که به راحتی توسط همه سرنشینان خودرو قابل رویت است، جلوه ای خاص به این خودرو بخشیده است. همچنین این نمایشگر به جهت بهره مندی از یک رابط کاربری هوشمند و کاربر پسند با قابلیت های فراوانی برای شخصی سازی، به خوبی نیاز های راننده و مسافران این خودرو را تامین می کند. رنو در این مدل از تلیسمان به جای استفاده از نمایشگر پشت آمپر دیجیتال از یک نمایشگر ۱۰٫۲ اینچی با امکان ناوبری ماهواره ای که به راحتی توسط راننده شخصی سازی می شود، بهره برده است که این مورد هم یکی دیگر از نکات جذاب این خودرو محبوب است.

مطالعه بیشتر  انواع مدل خودروهای کمپانی نیسان | مدل جدید نیسان قشقایی 2022

تلیسمان جدید با پیشرفته ترین سیستم های دستیار راننده (ADAS)، امکان یک رانندگی راحت و لذت بخش را به رانندگان منتقل می کند و این سیستم ها باعث ارتقای رتبه این خودرو و دستیابی به رنک L2 شده است.

سیستم همراه در جاده ها و ترافیک یکی از سیستم های پیشرفته ای است که در واقع تلفیقی از سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط و تطبیق سرعت خودرو می باشد و این ویژگی در پیچ ها نیز به کمک رانندگان می آید و درحالیکه خودرو را در شرایط ایمن نگه میدارد ، سرعت را نیز بین ۰ تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت تنظیم می کند. همچنین این سیستم می تواند خودرو را طی زمان سه ثانیه روشن یا خاموش کند، بدون آنکه راننده کار خاصی انجام دهد!

تلیسمان دارای جدیترین موتورهای بنزینی و دیزلی سازگار با فناوری WLTP است که نسبت به نسخه های قبلی کارآمدتر و با محیط زیست نیز سازگارتر است. موتور بنزینی TCe به فیلتر ذره ای مجهز شده است و موتور دیزلی این خودرو نیز به فناوری کنترل آلودگی Bluu dCi همراه با سیستم تزریق Adblue که انتشار گازهای NOx را کاهش میدهد، مجهز شده است و علاوه بر کارآمدی حداکثری به محیط زیست نیز کمترین آسیب را وارد می کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رونمایی از هوندا سیتی هاچ‌بک

سجاد ناجی

مشخصات پژو ۳۰۸ اس دبلیو ۲۰۲۲ + عکس ماشین

mortazavi

معرفی اجمالی (۲۰۲۰) DS9

سردبیر

نظر دهید.