مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی خودرو نیسان GT-R50 2021 + عکس ۲۰۲۱ Nissan GT-R50

نیسان GT-R50 2021 | مشخصات فنی نیسان GT-R50 2021 | سایت اخبار خودرو | طراحی بدنه و کابین داخلی نیسان GT-R50 2021  | قیمت روز خودرو در ایران | ماشین های 2021 

بهتر است معرفی خودروی نیسان GT-R50 2021 را اینطور بگوییم که این مدل خودرو در اصل در اواخر سال ۲۰۲۰ تولید شده است و رونمایی تحویل آن به مشتریان در سال ۲۰۲۱ انجام می شود.

با ۲۲ شرقی همراه باشید تا با معرفی یکی دیگر از ماشین های ۲۰۲۱، نیسان GT-R50 2021 را مورد بررسی قطعات فنی و تغییرات ظاهری و کابین داخلی این خودرو قرار دهیم!

تولید این خودرو با همکاری مشترک تیم نیسان در اروپا و آمریکای شمالی بوده و در استودیو طراحی Italdesign انجام شده است این مدل از خودروهای نیسان قرار بود در نمایشگاه ژنو به طور رسمی به عموم معرفی شد که به خاطر بیماری کرونا لغو شد!

طراحی بدنه و کابین داخلی نیسان GT-R50 2021

در ظاهر این خودرو مانند مدل های قلبی از نسل نیسان GT-R خود می باشد و تنها در ظاهر تغییراتی را ایجاد کرده است ضمن اینکه در قسمت فنی کلا تغییرات عمده ای اعمال شده است. در قسمت نمای جلوی این خودرو با رنگ مشکی طراحی شده و ظاهر این خودرو اسپرت تر کرده ضمن اینکه برای طراحی چراغ ها و سپرها تغییرات جدیدتری نیز اعمال شده است.

ارتفاع سقف به مقدار ۵۴ میلی متر نسبت به نیسان GT-R Nismo که در سال ۲۰۱۸ کاهش پیدا کرده است. باله بزرگ چراغ های ال ای دی جلو، رینگ های ۲۱ اینچی جزء تغییرات این مدل می باشد.

معرفی خودروی جدید اشکودا کودیاک ۲۰۲۱

در قسمت طراحی داخلی کابین نیسان GT-R50 2021 با استفاده ار فیبرکربن، آلکانترا و چرم تزئین شده است. اما به طور کلی برای طراحی داخلی این خودرو از نیسان GT-R بوده، خودرویی که بسیار قدیمی است و ۱۳ سال از طراحی اولین نسخه آن می گذرد.

مطالعه بیشتر  معرفی سری های مختلف بی ام و | مشخصات بی ام و X2 مدل 2022

مشخصات فنی نیسان GT-R50 2021

تقویت شدن قطعات فنی این مدل با یک پیشرانه سیلندی ۳٫۸ لیتری توئین توربو ساخته شده توسط کمپانی نیسان با ۱۱۰ واحد افزایش قدرت نسبت به جی تی آر نیسمو می باشد که ۷۱۰ اسب بخار قدرت داشته و نهایت گشتاور ۱۲۸ واحد نیز افزایش پیدا کرده که به ۷۸۰ نیوتن متر می رسد.

جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه تست و بررسی شده است تا توانایی این را داشته باشد که با پیشرانه تقویت شده بتواند سازگاری بیشتری پیدا کند و ترمزهای تقویت شده برمبو هم از این توانایی برخوردار هستند که این ابرخودروی بسیار قدرتمند را متوقف کنند.

تایرهای این خودرو از مدل سوپر پیلوت اسپرت هستند و در اندازه های ۲۵۵/۳۵ و ۲۸۵/۳۰ مناسب رینگ های ۲۱ اینچی می باشند که برای محورهای جلو و عقب خودرو کاربرد دارند. همچنین سیستم تعلیق در این مدل اسپرت به همراه کمک فنرهای قابل تنظیم توسط Bilstein انجام می شود.

قیمت نیسان GT-R50 5 برابر گران تر از مدل قبلی خود یعنی GT-R نیسمو است و همانطور که گفته شد قرار است در سال ۲۰۲۱ به مشتریانی که این خودرو را سفارش داده اند تحویل داده شود.

برای اطلاع از قیمت خودروهای ایرانی نیز می توانید از طریق لینک و یا مراجعه به صفحه اصلی سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی مراجعه کنید. همچنین برای آگاهی از ماشین های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ می توانید تازه ترین و جدیدترین مدل خودروها را در سایت خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

رونمایی از نیسان ورسا مدل ۲۰۲۳ Nissan Versa طراحی و آپشن های جدید…

mortazavi

مشخصات کامل لکسوس NX مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نگاهی به کانسپت جدید از میتسوبیشی با نام XFC 2022

mortazavi

نظر دهید.