مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی خودروی ریماک نِوِرا ۲۰۲۲ | Rimac Nevera

خودروی ریماک نِوِرا ۲۰۲۲ که به صورت تمام الکتریکی وارد بازار شده است بسیار پرقدرت و جذاب است که در ادامه مطلب معرفی خودرو به  مشخصات فنی خودروی ریماک نِوِرا ۲۰۲۲، طراحی کابین و بدنه خودروی ریماک نِوِرا ۲۰۲۲ می پردازیم…

خودروهای تمام الکتریکی ریماک نِوِرا ۲۰۲۲

خودروسازی خارجی Rimac Automobili که در مدت زمانی نه چندان دور از مدل مفهومی C-Two رونمایی کرده است و در حال حاضر نیز نسخه تمام برقی نورا ۲۰۲۲ را به نمایش گذاشته است.

نام NEVERA از یک طوفان مدیترانه ای برداشته شده است و بهبود آیرودینامیکی تا ۳۴ درصد را نسبت به نمونه های تولید شده قبلی داشته است.

در این مدل خودرو، حالت Low Drag فعال شده است که ضریب پسا درگ آن را به ۰٫۳۰ کاهش داده و نیروی روبه پایین آن را هم تا ۳۲۶ درصد ارتقا داده اند.

ظاهر خودرو دارای یک بدنه براق است که البته براق بودن آن به خاطر خنک شدن بهتر پیشرانه ها و ترمز ها می باشد که در سرعت های پایین تا ۳۰ درصد بهبودی داشته و همچنین در سرعت های بالا نیز ۷ درصد بهبود پیدا کرده است.

مشخصات فنی خودروی ریماک نِوِرا ۲۰۲۲

قدرت بسیار زیاد این خودروی اسپرت خیابانی از ۱۹۱۴ اسب بخار تامین می شود که نهایت گشتاور ۲۳۶۰ نیوتن متر را فراهم می کند. خودروی دو نفره نورا در حالت ثابت تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه در مدت زمان ۱٫۹۷ ثانیه شتاب می گیرد که این بی نظیر است!

رسیدن به این اعداد به گفته نورا با اندازه گیری دقیقی انجام شده است که براساس روش ۰٫۳ متر فاصله بعد از شروع و با ضریب اصطکاک دقیق امکان پذیر شده است که حتی خودرو از حالت ثابت تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت در زمان ۹٫۳ ثانیه طول می کشد.

مطالعه بیشتر  آشنایی با اسپرت سوئدی پاگانی یوتوپیا 2023 Pagani Utopia

این خودروساز خارجی، همچنین یک باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی را هم که مطابق با استاندارد WLTP می باشد و برد ۵۵۰ کیلومتر را دارد این خودرو قرار داده است.

برای اینکه این باتری ۸۰ درصد آن شارژ شود نیاز است تا زمان ۲۰ دقیقه ای برای آن در نظر گرفته شود. وزن این خودرو ۲۱۵۰ کیلوگرم می باشد که به طور ۴۸ به ۵۲ در قسمت جلو  و عقب خودرو تقسیم بندی شده است.

۲۰۲۲ BMW M4 Competition Coupe

همین وزن بالا و قدرت زیاد آن در خودرو باعث شده تا این کمپانی از دیسک کربن- سرامیکی ۳۹۰ میلی متری Brembo استفاده کند که به کالیپرهای ۶ پیستونی مجهز شده است.

این خودروساز، انرژی جنبشی را با میرا کردن از طریق ترمزهای اصطکاکی در زمانی که دمای باتری به بالاترین درجه گرمای می رسد از ترمز های احیا کننده استفاده کرده که به صورت خودکار در این حالت شروع به کار می کند.

از خودروی اسپرت دو در پرقدرت، ریماک نورا ۲۰۲۲، تعداد ۱۵۰ دستگاه تولید شده و قیمت آن نیز ۲ میلیون یورو تعیین شده است. هر قراردادی که برای فروش این خودرو ثبت می شود توسط بنیان گذار ریماک بانام میت ریماک امضا می شود.

همچنین به گفته این کمپانی تیپ های مختلفی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که علاوه بر آن امکان شخصی سازی های زیادی نیز وجود دارد که مشتریان می توانند سفارش دهند و در این صورت هیچ دو خودروی مشابهی مانند هم وجود نخواهد داشت.

تیپ های مختلف ریماک نِوِرا ۲۰۲۲

  •  تیپ‌های جی‌تی (GT)
  •  سیگنیچر (Signature)
  • تایم‌لس (Timeless)
  • نسخه‌ی سفارشی یا بسپوک (Bespoke)
مطالعه بیشتر  بررسی خودروهای سال و شاسی‌ بلند بی ام و XM مدل 2022 با ظاهری متفاوت

با دنبال کردن اخبار خودروی سایت ۲۲ شرقی می توانید از جدیدترین مدل خودروهای روز دنیا تولید شده توسط کمپانی های مختلف و خبر خودروسازان خارجی آگاه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

ماشین های پژو | مدل جدید پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نسخه هیبریدی تویوتا پریوس XLE 20

mortazavi

مشخصات بنتلی بنتایگا ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.