مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی خودروی جدید رنو با نام ” تالیانت ۲۰۲۱ + عکس

رنو تالیانت ۲۰۲۱ خودروی تولید جدید شرکت رنو می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تقریبا مدت زیادی از حضور داچیا که نسل جدیدی از لوگان و ساندرو می باشد، نمی گذرد که بعد از آن کمپانی به اصطلاح مادر، شرکت رنو خودروی لوگان را با نام تالیانت در برخی بازارها با نشان خودش به فروش می رساند.

خودروی داچیا به عنوان زیرمجموعه رومانیایی و اقتصادی رنو شناخته شده است و قبل تر هم مشاهده شده بود که محصولات دیگری مانند داستر، ساندرو و لوگان به نشان داچیا در بازار های مختلف به فروش رسیده اند.

ظاهرا داستان از این قرار است که برای خودرویی مانند داستر دو نشان و نام داچیا و رنو به صورت همزمان برای برخی بازارهای خاص تعریف شده است و برای نسل جدید داچیا لوگان هم همین موضوع برقرار است و در بعضی از بازارها با نام رنو تالیانت به فروش می رسد.

هدف از نامگذاری داچیا لوگان با نام رنو تالیانت چیست؟

داچیا یک شرکت خودروسازی است که در همه کشورها نمایندگی ندارد و به همین دلیل شرکت رنو به عنوان کمپانی مادر که در همه کشورها نمایندگی فعال دارد و افراد بسیار زیادی این شرکت را می شناسند خودروی مذکور را با نشان خود وارد بازار کرده است و در بازارهای ترکیه که یکی از کشورهای هدف است به عنوان رنو تالیانت معرفی شده است.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین رنو تالیانت ۲۰۲۱

رنو تالیانت در اصل همان لوگان است که با کمی تغییرات وارد بازار شده است و برای طراحی چراغ های جلو و عقب تغییراتی اعمال شده که با نشان رنو و سبک طراحی این شرکت خودروسازی هماهنگ است. چراغ های عقبی در این خودرو کمی به شکل C طراحی شده است و تا روی صندوق نیز ادامه دارد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای رنو | شاسی بلند مگان E Tech Electric

در نمای جلویی طراحی جلوپنجره نسبت به لوگان تغییر پیدا کرده است و بسیار شبیه به کلیو می باشد. رینگ ها در این مدل به صورت دو رنگ می بوده و ظاهر آن را به طور کلی شیک تر و جذاب تر کرده است.

اما هنوز تصاویر بسیار دقیقی از طراحی داخلی این کابین منتشر نشده است اما حدس هایی زده شده که میتواند مانند لوگان باشد و البته یکی از جادارترین خودروها است. به همین منظور برای درک بهتر از طراحی کابین داخلی این مدل از تصاویر کابین لوگان استفاده شده است.

مشخصات فنی رنو تالیانت ۲۰۲۱

اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و پیشرانه این خودرو هم منتشر نشده است ام به نطر می رسد موتور ۳ سیلندر بنزینی در دو حالت طبیعی و توربو عرضه شود که انتظار ۱۰۰ اسب بخار قدرت از این پیشرانه وجود خواهد داشت.

بسته به نوع موتور، رنو تالیانت با گیربکس های ۶ سرعته دستی و CVT به بازار وارد می شود و به گفته نمایندگی رنو در ترکیه در اواسط امسال به فروش خواهد رسید.

رنو تالیانت 2021 | مشخصات فنی رنو تالیانت 2021 | طراحی کابین و مشخصات ظاهری | سایت خبر خودرو | خودروهای جدید تولیدشده در 2021 

شرکت بزرگ خودروسازی رنو تا به اکنون مدل های بسیار متفاوتی را وارد بازار کرده است و به پیشنهاد ۲۲ شرقی در مورد خودروهای جدید ۲۰۲۱ بد نیست تاریخچه خودروسازی رنو را نیز بدانید!!!

ضمن اینکه کمپانی رنو سال های زیادی است که در ساخت ماشین های مسابقه ای و اتومبیلرانی فرمول یک و دیگر مسابقات فعالیت دارد و یکی از برندهای محبوب خودروسازی در این مسابقات است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۲۳ + مشخصات فنی

mortazavi

خودرو خارجی جدید | بررسی سدان دی اس ۹ مدل ۲۰۲۱ DS 9

mortazavi

معرفی یک اسپایدر خفن از مک لارن آرتورا مدل ۲۰۲۵

mortazavi

نظر دهید.