مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی خودروی جدید اشکودا کودیاک ۲۰۲۱

اشکودا کودیاک ۲۰۲۱ | مشخصات فنی اشکودا کودیاک ۲۰۲۱ | طراحی بدنه | طراحی ظاهری اشکودا کودیاک ۲۰۲۱ | خودروهای جدید ۲۰۲۱ | سایت اخبار خودرو

چهره جدید اشکودا کودیاک ۲۰۲۱ که یک فیس لیفت بسیار جذاب به شمار می رود به تازگی رونمایی شده است. در این مدل طراحی قسمت جلو پنجره عمودی تر به نظر می رسد. این امکان به مشتریان نیز ارائه می شود که برای چراغ های جلویی به صورت کامل از نوع ال ای دی ماتریسی سفارش دهند.

تغییرات سه بعدی در قسمت سپر و بال جدیدی که در این قسمت نصب شده است باعث شده تا این فیس لیفت بسیار جذاب تر به نظر برسد. رینگ های این مدل خودرو بستگی به تریم انتخابی دارد که ممکن است در اندازه های ۱۷ و ۲۰ اینچی باشد.

طراحی ظاهری اشکودا کودیاک ۲۰۲۱ در ابتدای متن توضیح داده شد، برای قسمت طراحی کابین داخلی اشکودا کودیاک ۲۰۲۱ طبیعتا مانند بسیاری از مدل خودروهای دیگر صندلی با چرم پوشش دهی شده اند و مجهز به ماساژور و گرم کن صندلی نیز هستند!

اما در برخی از تریم های دیگر این مدل خودرو گفته شده که از سبزیجات بازیافتی استفاده شده است تا در آینده و بعد از استفاده مجدد این صندلی ها سازگار با طبیعت باشند. فرمان این خودرو مانند مدل های دیگر از کمپانی اشکودیا می باشد و از سیستم به روز شده نورپردازی داخلی نیز برخوردار است.

مشخصات فنی اشکودا کودیاک ۲۰۲۱

کمپانی خودروسازی اشکودا دیگر  خودروهای محصولات خود در مدل کودیاک RS را تولید نمی کند و به جای آن یک موتور ۲٫۰ لیتری TSI در نسخه Octavia RS با سه ردیف صندلی را تولید میکند که دارای ۲۴۵ اسب بخار قدرت که از مدل BiTDI پنج اسب بخار اضافه تر دارد و ۶۰ کیلوگرم نیز سبک تر می باشد. در این مدل گیربکس DSG هفت سرعته اصلاح شده است و از وزن خودرو نزدیک به ۵٫۲ کیلوگرم نیز کاهش داده است.

مطالعه بیشتر  نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا 2022

موتورهای دیگری که موجود هستند دارای وزن ۱٫۵ لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار با چرخ های متحرک جلو هستند و با تصمیم شرکت تنها مدل گیربکس ۶ سرعته دستی وجود دارد. یک موتور دیگر ۲٫۰ TSI لیتری با ۱۹۰ اسب بخار نیز وجود دارد.

همچنین موتور دیگری با وزن ۲٫۰ لیتری مدل TDI با ۱۵۰ اسب بخار نیز موجود است و بستگی به انتخاب پیشرانه خریداران این مدل خودرو می توانند این SUV را با یک گیربکس DSG 7 سرعته و چهار چرخ متحرک به صورت آپشنال نیز سفارش دهند.

سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی با به روزترین اخبار خودروهای ایرانی و خارجی، معرفی خودروهای جدید ۲۰۲۱و ۲۰۲۲، نقد و بررسی خودروها، مشخصات فنی خودروها، اخبار رانندگان فرمول یک، دانستنی های مفید خودرو و مقالات فنی خودرو اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می دهند. ضمن اینکه برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای ایرانی نیز می توانید از طریق لینک قرار داده شده اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

رونمایی از نیسان ورسا مدل ۲۰۲۳ Nissan Versa طراحی و آپشن های جدید…

mortazavi

معرفی نسل سوم نیسان نوت

سجاد ناجی

مشخصات بنتلی بنتایگا ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.