مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی جیپ واگنیر ۲۰۲۲

جیپ واگنیر ۲۰۲۲ پس از تولید و انتشار تصاویر این خودرو وارد بازار شد و با خودروهایی مانند کادیلاک اسکالید و شورلت تاهو به رقابت می پردازد.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین جیپ واگنیر ۲۰۲۲

در این مدل سیستم های تهویه به صورت افقی طراحی شده اند و برای طراحی فرمان نیز برای ادای احترام به نسخه قدیمی این مدل به همان سبک است.

روکش چرم ناپا در تمامی مدل های جیپ به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است و در درون این خودرو ترکیبی از چوب و آلومینیوم دیده می شود که آن را بسیار شیک و جذاب کرده است.

بیشتر بدانید: مشخصات سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱

در مدل گرند واگنیر نیز یک صفحه نمایش در پایین خودرو وجود دارد که سیستم تهویه از طریق آن کنترل می شود و یک صفحه نمایش دیگر نیز در قسمت سرنشین کنار راننده قرار دارد که برای سیستم سرگرمی و اطلاعات است و این صفحه به صورت اختصاصی می تواند به یک گوشی هوشمند نیز متصل شود.

در صندلی های ردیف دوم نیز صفحه نمایشی برای رانندگان قرار داده شده است و امکانات دیگری مانند سنسور رانندگی بین خطوط، کروز کنترل، سنسور نقطه کور و سنسورهای پیشگیری از تصادف هم وجود دارد.

مشخصات فنی جیپ واگنیر ۲۰۲۲

موتور ۵٫۷ لیتری v8 پیشرانه هیبریدی به کار رفته در این مدل است و نهایت قدرت ۳۹۲ اسب بخار و گشتاور ۵۴۸ نیوتن متر را دارد که با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است و باعث می شود نیرو به شکل استاندارد به چرخ های عقبی منتقل شود که لازم به ذکر است سه پکیج برای انتقال قدرت به صورت تمام چرخ محرک برای واگنیر قابل سفارش است. این خودروی باری می تواند تا ۴٫۵ تن را در هردو مدل تک و دو دیفرانسیلی داشته باشد و با عملکرد بسیار خوبی نیز همراه است.

مطالعه بیشتر  پیکاپ آرتیستون، پیکاپ جدید آمیکو

 

مشخصات فنی جیپ گرند واگنیر ۲۰۲۲

در این خودرو پیشرانه ۶٫۴ لیتری v8 یا نهایت قدرت ۴۷۱ اسب بخار و گشتاور ۶۱۷ نیوتن متر را دارد که با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به شکل استاندارد قدرت را به تمامی چرخ ها انتقال می دهد.

اما جیپ گرند واگنیر حتی از رقیبانی مانند اسکالید و نویگیتر نیز قدرتمند تر است و سیستم انتقال قدرت ۱۰ سرعته در آن دو مدل خودرو استفاده شده است که بازهم گرند واگنیر توانست قدرت بیشتری را به اثبات برساند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای جدید | رونمایی از مورگان سه ویلر P101 جدید

mortazavi

معرفی خودرو | شورولت کوروت استینگری ۲۰۲۱

mortazavi

مشخصات مدل هیبرید میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.