مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی تویوتا لندکروز ۲۰۲۲

تویوتا لندکروز ۲۰۲۲ | مشخصات فنی تویوتا لندکروز ۲۰۲۲ | طراحی کابین تویوتا لندکروز جدید | مشخصات ظاهری | خودروهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ 

رونمایی از تویوتا لندکروز ۲۰۲۲

بعد از اینکه از آخرین مدل کراس اوور تویوتا می گذرد این خودروساز با تغییرات اساسی در مدل دیگری از کراس اوورهای خود وارد بازار می شود و این نمونه خودروها یکی از خودروهای بزرگ ورزشی به شمار می روند که طرفداران زیادی دارند.

البته فروش این خودروها در سال های اخیر کمی با کاهش روبه رو بوده است و دلیل آن هم رشد خودروهای کراس اوو جدید با مصرف سوخت پایین تر می باشد که در این مدل جدید تغییرات بسیار عمده ای انجام شده است.

تویوتا لندکروز همیشه دارای رقیبانی مانند کیا تلوراید و هیوندای پالیسید است که باعث شده تا این خودرو کمتر به چشم بیاید و زمانی که این خودرو یکی از خودروهای لوکس به شمار می رود مدت زمانی است که از محبوبیت آن کم شده است.

تویوتا لندکروز 2022 | مشخصات فنی تویوتا لندکروز 2022 | طراحی کابین تویوتا لندکروز جدید | مشخصات ظاهری | خودروهای 2021 و 2022 
 خودروهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ 

مشخصات فنی، ظاهری تویوتا لندکروز ۲۰۲۲

اخیرا به وسیله یک رسانه ژاپنی عکس از تویوتا لندکروز جدید منتشر شده است که این طور به نظر می رسد تغییراتی در قسمت ظاهری خود داشته و در بخش چراغ های روز اما تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد و چراغ های مه شکن نیز در همین بخش قرار گرفته اند، نکته جالب این است که یک پوشش سنگین در قسمت جلویی قرار داده شده تا جزئیات به خوبی نمایان نشوند اما به هر حال بزرگ بودن بدنه تویوتا لندکروز در همه حالت ها کاملا نشان می دهد که این خودرو از کدام مدل است!

مطالعه بیشتر  خودروی بنتلی فلایینگ اسپور 2020

اینطور به نظر می رسد که خودروی لندکروز ۲۰۲۲ دیگر دارای یک موتور دیزل ۶ سیلندر ۳٫۳ لیتری نمی باشد و در مدل جدید خود از موتورهای V6 3.5 لیتری دوقلوی توربوشارژ استفاده مرد و دارای یک مدل پیشرانه هیبریدی نیز می باشد.

در این مدل جدید به علت اینکه از مدل موتورهای کوچکتری نیز استفاده شده طبیعتا مصرف سوخت کمتری را نیز خواهد داشت چرا که بسیار مناسب کشورهایی است که از گازوئیل به مقدار بیشتری استفاده می کنند.

از جمله جدیدترین خودروها که یک کراس اوور بسیار جذاب و با مشخصات فنی عالی که در مراسم انتخاب بهترین خودروهایی آمریکایی نیز جزء سه خودروی اول می باشد، کراس اوور فورد F-150 می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی مشخصات کامیون امپاور BD300 خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

معرفی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲، ( ۲۰۲۲ Mitsubishi Outlander )

mortazavi

رونمایی از آئودی الکتریکی جدید

mortazavi

نظر دهید.